فروش تابستانی استیم آغاز شد

۱ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فروش تابستانی شبکه «استیم» (Steam) از امروز ۱ تیر ماه (۲۲ ژوئن) آغاز شد و گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری می‌توانند بازی‌های مورد علاقه‌ خودشان را زیر قیمت معمول خریداری کنند.

این خبر دیروز از طرف سرویس پرداخت PayPal اعلام شده بود اما از آنجایی که شرکت والو درباره آن چیزی نگفت، سوالات زیادی میان کاربران به وجود آمد. حالا والو با تایید این خبر اعلام کرد که از امروز گیمرها می‌توانند با مراجعه به استیم بازی مورد علاقه خودشان را خریداری کنند.

براساس اطلاعات منتشر شده فروش تابستانی استیم تا تاریخ ۱۳ تیر ماه (۴ جولای) ادامه پیدا خواهد کرد. شرکت والو در این مدت زمان اکثر بازی‌ّهای عرضه شده روی شبکه استیم را با تخفیف‌ها زیاد می‌فروشد. در کنار این بازی‌ها، یکسری Flash Sale یا فروش خیلی سریع هم دارد که برای مدتی محدود بعضی از عنوان‌ها با قیمتی بسیار پایین به فروش می‌رسند.

شبکه استیم یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های آنلاین برای بازی‌های کامپیوتری مخصوص PC به حساب می‌آید. اکثر بازی‌سازان هم بازی‌های خودشان را روی این سرویس عرضه می‌کنند. سال‌ گذشته بازی‌هایی مثل Doom، Stardew Valley و Hyper Light Drifter با تخفیف بالایی به فروش رفتند و انتظار داریم که این اتفاق برای برخی از بازی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۷ هم رخ بدهد.

منبع: Polygon
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی کدخدایی

    با عرص سلام و خسته نباشید
    اقای نوردوست عزیز توی سایت استیم که انگار همه چیز به روال قبله. قیمت بازیها تغیری نکرده؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه