فروش سامسونگ گلکسی نوت ۸ با قیمت ۹۰۰ دلار از شهریورماه رقم می‌خورد

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از نافرجامی سامسونگ در فروش گلکسی نوت ۷، تمام نگاه‌ها به سمت پرچم‌دار آینده نوت، یعنی نوت ۸ جلب شده است؛ تلفن همراه هوشمندی که احتمالا به عنوان گران‌قیمت‌ترین گوشی تولید انبوه سامسونگ از شهریورماه امسال به فروش می‌رود. گزارش‌های جدید از قیمت ۹۹۹ یورویی گلکسی نوت ۸ آنلاک در بازار اروپا و قیمت احتمالی ۹۰۰ دلار در بازار آمریکا خبر می‌دهند. (قیمت بالای محصولات در بازار اروپا به دلیل مالیات بالای آن‌ها است.)

گلکسی نوت ۸ احتمالا به یک صفحه نمایش دو لبه منحنی با ابعاد ۶.۳ اینچ مجهز می‌شود. نسبت تصویر نمایشگر این گوشی هم‌چون گلکسی اس۸ و اس۸ پلاس، ۱۸.۵:۹ است. گلکسی نوت ۸ از امکاناتی بهره می‌برد که آن را از گلکسی اس۸ پلاس متمایز می‌کند؛ بارزترین آن، قلم S Pen و اپلکیشن‌های مربوط به آن است که همیشه جزو شاخص‌ترین ویژگی‌های سری نوت شناخته می‌شود.

گفته می‌شود گلکسی نوت ۸ از ۶ گیگابایت رم ( ۲ گیگابایت بیشتر از خانواده اس۸) و دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد. سامسونگ در گلکسی نوت ۸ هم‌چون گلکسی اس۸، از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ یا اگزینوس ۸۸۹۵ استفاده کرده است. سنسور اثر انگشت این تلفن همراه هوشمند در پشت و در نزدیکی دوربین قرار می‌گیرد. با این حال گفته می‌شود که موقعیت قرارگیری این سنسور بهتر از اس۸ و اس۸ پلاس خواهد بود. انتظار می‌رود که سامسونگ، یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی را برای گلکسی نوت ۸ درنظر بگیرد که ظرفیت آن، ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت از سری گلکسی نوت ۷ کم‌تر است.

شایعات خبر می‌دهند که این گوشی ممکن است با عنوان Galaxy Note8 عرضه شود. اگر دقت کنید فاصله بین نوت و ۸ حذف و به هم چسبیده شده است. هنوز دلیل کافی برای این موضوع به دست نرسیده اما شنیدن چنین خبری برای اولین بار، در نوع خود جالب و البته عجیب به نظر می‌رسد!

در پایان، شنیده‌ها از عرضه سه رنگ مشکی، آبی و طلایی برای پرچم‌دار آینده گلکسی نوت خبر می‌دهند. با این حال تا قطعی شدن مشخصات و رسیدن اخبار رسمی باید کمی منتظر بمانیم.

به‌ نظر شما آیا گلکسی نوت ۸ می‌تواند محصول موفقی باشد و  ناکامی مدل قبلی خود را جبران کند؟

منبع: PhoneArena
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar بیس الکترونیک

    احتمالا note8 به جای Note 8 به خاطر اینه که هم نام با تبلت Note 8.0 نباشه

  2. Avatar حسن زاده

    سلام!
    میشه بگید قیمت این گوشی تو ایران در زمان پیش فروش و یکی دوماه بعد از عرضه چقدر میشه؟؟؟

  3. Avatar Yasin

    الان انگار خیلی چیز مهمیه ک فاصله بین نوت و ۸ نذاشتن؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه