مدل‌های جدید کامپیوترهای Omen شرکت HP معرفی شدند

۱۷ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HP یکی دو سالی است که با کامپیوترهای سری Omen خود، دست به ساخت کامپیوترهای مخصوص بازی زده است. این شرکت اخیرا خبر از ارتقا و بروزرسانی کامپیوترهای سری Omen داده است. در حالی که شاید جالب‌ترین کامپیوتر جدید Omen شرکت HP، یک کوله پشتی باشد که حتی توانایی اجرای بازی‌های واقعیت مجازی را هم دارد، اما HP سه کامپیوتر معمولی هم دارد: یک کامپیوتر رومیزی، یک لپ‌تاپ ۱۵ اینچی و یک لپ‌تاپ ۱۷ اینچی.

کامپیوتر رومیزی که معرفی شده، مدل جدیدی از Omen Desktop است و به درد گیمرهایی می‌خورد که خودشان حوصله‌ی جمع کردن یک کامپیوتر و سخت‌افزارهای آن را ندارند. کامپیوتر رومیزی Omen Desktop با قیمت پایه‌ی ۸۹۹ دلار فروخته می‌شود که این مدل پایه، یک کارت گرافیک GeForce GTX 1050 دارد. می‌توان قیمت این کامپیوتر را تا ۳ هزار دلار بالا برد و در آن دو کارت گرافیک GTX 1080 Ti قرار داد.

مدل امسال Omen Desktop دو اسلات قرار دادن هارد درایو جلوی خود دارد که می‌توان توسط آن‌ها، به سرعت و آسانی، هاردهای کامپیوتر را کم و زیاد کرد.

دو کامپیوتر دیگر HP برای گیمرها، مدل‌های ۱۵ و ۱۷ اینچی از لپ‌تاپ HP Omen است.

مدل ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ می‌تواند یک Radeon RX 550 یا GeForce GTX 1060 داشته باشد. مدل ۱۷ اینچی هم در خودش یک GTX 1070 یا RX 580 را جای خواهد داد. هر دو لپ‌تاپ با تنظیمات مختلفی مثل صفحه‌ی نمایش ۴K یا ۱۰۸۰p و هارد درایو و رم قابل تنظیم عرضه می‌شوند.

لپ‌تاپ ۱۵ اینچی Omen قیمتی ۹۹۹ دلاری و لپ‌تاپ ۱۷ اینچی Omen قیمتی ۱۱۰۰ دلاری خواهد داشت؛ البته در مدل پایه.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه