نکسوس Marlin با اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپری می‌آید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این‌که مسوولیت ساخت مدل‌های بعدی گوشی‌ نکسوس برعهده‌ی HTC است، خبر تازه‌ای نیست و حالا حتی می‌دانیم که اسم رمز دو دستگاه نکسوس بعدی ساخت HTC چیست.

خبر جدید این‌که مدل بزرگ‌تر نکسوس ۲۰۱۶ که تا امروز آن را با نام رمز Marlin می‌شناسیم، در بنچمارک AnTuTu ثبت شده و به این‌ترتیب به مشخصات آن دسترسی پیدا کرده‌ایم. این گوشی یک نمایشگر ۵.۵ اینچی دارد که دقت تصویر آن ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل است.

Marlin مدل بزرگ‌تر گوشی‌های نکسوس سال ۲۰۱۶ است و نمایشگری ۵.۵ اینچی با دقت تصویر بیش‌تر دارد.

Marlin مجهز به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ خواهد بود که یک پردازنده‌ی مرکزی چهارهسته‌ای و یک پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 را در خود جای داده است. همچینن این گوشی ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی دارد. مجهز بودن به دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپری از دیگر مشخصات این مدل از گوشی‌های نکسوس ۲۰۱۶ هستند. همان‌طور که انتظارش را داریم، اندروید ۷.۰ نوقا به‌صورت پیش‌نصب روی نکسوس Marlin وجود دارد.

همین یک هفته‌ی پیش بود که مدل دیگر نکسوس‌های ساخت HTC یعنی Sailfish با مشخصاتی مشابه آن‌چه در این‌جا برای Marlin برشمردیم، در بنچمارک AnTuTu ثبت شد. برای مثال هردو گوشی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ کار می‌کنند و دوربین‌ها هم در هردو مدل ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی هستند. مقدار رم و حافظه‌ی داخلی هم در این دو مدل کاملا مشابه است. بزرگ‌ترین تفاوت میان Sailfish و Marlin مربوط به صفحه‌نمایش می‌شود که در Sailfish کوچک‌تر و ۵ اینچی است. نمایشگر این گوشی دقت تصویر کم‌تری (۱۹۲۰ × ۱۰۸۰) هم نسبت به Marlin می‌دهد. به جز این، احتمالا Marlin با بدنه‌ی فلزی می‌آید اما بدنه‌ی Sailfish پلاستیکی خواهد بود.

منبع: Phone Arena

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سعید

    تصویر گوشی حقیقه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه