هوآوی P10 نمایشگر خمیده و قابلیت شارژ بی‌سیم خواهد داشت

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پرچم‌دار جدید هوآوی، P10 به احتمال زیاد در بهار رونمایی می‌شود. اگر چه این شرکت چینی سازنده‌ی گوشی، قصد دارد تا زمان عرضه، تغییراتی در این گوشی ایجاد کند. شایعات مبنی بر این است که هوآوی P10 مثل بسیاری از پرچم‌داران، شامل گوشی Mate 9 (مدل پورشه) خود این شرکت، نمایشگر خمیده خواهد داشت. اطلاعاتی که به دست آمده به این اشاره کرده که احتمالا این گوشی از تکنولوژی شارژ بی‌سیم پشتیبانی ‌کند.
تغییر دیگری که انتظار داریم هوآوی اعمال کند، تغییر مکان حسگر اثرانگشت از پشت گوشی به جلو است. این بار اسکنر اثرانگشت زیر دکمه‌ی Home فیزیکی پنهان می‌شود. بر خلاف گوشی P9، هوآوی P10 در جلوی گوشی دکمه‌ی Home خواهد داشت. البته این را هم از عکسی که چندی پیش لو رفته بود، حدس می‌زنیم.
البته بر اساس شایعات، احتمالا نمایشگر ۵.۵ اینچی خمیده‌ی هوآوی P10، از رزولوشن Quad HD پشتبانی می‌کند، که در این صورت این پیشرفت بزرگی نسبت به نمایشگر ۵.۲ اینچی Full HD گوشی پیشین هوآوی از همین نسل یعنی P9 خواهد بود.
نکته‌ی دیگر این است که احتمالا هوآوی، P10 را در دو مدل عرضه می‌کند. یکی با نمایشگر مسطح و دیگری با لبه‌های از دو طرف خمیده.
در حال حاضر، هیچ یک از مشخصاتی که ذکر شد، برای یک گوشی پرچم‌دار که تا چند ماه دیگر عرضه می‌شود، شگفت‌آور و پیشگامانه نیستند. امیدواریم هوآوی برای این که طرفداران خود را راضی کند، چیزی بیشتر از این چند مورد ارائه دهد.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    همه دارن دکمه ی خانه رو حذف میکنن این داره تازه میاردش!!
    البته من از طرفداران دکمه ی هوم هستم!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه