پرچم‌دار جدید HTC با نام HTC U 11 راهی بازار می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

انتظار داشتیم که پرچم‌دار جدید شرکت HTC با اسم HTC 11 عرضه شود؛ اما چند وقتی می‌شود که شایعات می‌گویند این تلفن همراه هوشمند با نام HTC U در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. البته امروز یک شایعه جدید منتشر شده که به یک نام جدید اشاره می‌کند. در شایعات جدید گفته شده که محصول جدید شرکت HTC با نام HTC U 11 راهی بازار می‌شود.

این تلفن همراه هوشمند شرکت HTC با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Super LCD راهی بازار می‌شود که دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. گفته شده که HTC U 11 به تراشه‌ اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده که یک پردازنده‌ چهار هسته‌ای با فرکانس ۲.۴۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 540 را در خودش قرار داده است. این گوشی جدید ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی دارد.

گفته شده که محصول جدید HTC به دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم برای آن در نظر گرفته شده است. به احتمال زیاد HTC U 11 با اندروید ۷.۱ راهی بازار می‌شود و سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم در پشت گوشی قرار گرفته و با بلوتوث ۵ راهی بازار می‌شود.

به نظر می‌رسد که شرکت HTC قصد دارد گوشی جدید خودش را در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه معرفی کند.

منبع: venturebeat
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar جمشید

    من چهار ماهه گرفتم راضیم خیلی عالیه فقط مشکلش اینه هدفنش با شارژش جاشون یکیه یعنی جا شارژ سیم هدفن یه جا میخوره همیشه هم میشورمش

  2. Avatar علیرضا

    چه باتری داره لامصب عجیب تو کفه شم

  3. Avatar reza.slt76

    منتظرم شدید

  4. Avatar احسان زارعی

    عالیه

  5. Avatar Behnam

    باتری ۴۰۰۰ !!!!! خیلی ردیفه!!!! ولی ایکاش به جای lcd از oled استفاده میکرد…

  6. Avatar alireza

    اووووووووووووففففففففف.منتظرشم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه