پیام‌رسان WhatsApp با قابلیت‌های جدید در راه گوشی‌های ویندوزفونی است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر گوشی ویندوزفونی دارید، بهتر است کمی فضای خالی روی گوشی‌تان ایجاد کنید تا بتوانید برنامه‌ی پیام‌رسان «واتس‌اپ» ( WhatsApp ) را روی آن نصب کنید. بروزرسان جدید برنامه‌ی واتس‌اپ برای گوشی‌های ویندوزفونی یکی ویژگی جالب توجه دارد و آن هم پشتیبانی از سرویس OneDrive است.

اکنون کاربران برنامه‌ی واتس‌اپ روی ویندوزفون می‌توانند اطلاعات خودشان را روی سریس OneDrive ذخیره کننده و همیشه یک نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعات واتس‌اپ خودشان داشته باشند. این موضوع باعث می‌شود که بتوانید فضای بیشتری روی گوشی خودتان ذخیره کنید و فایل‌های این پیام‌رسان دیگر روی گوشی شما ذخیره نمی‌شوند.

بروزرسان جدید برنامه‌ی WhatsApp روی گوشی‌های ویندوزفونی از سرویس OneDrive پشتیبانی می‌کنند.

کاربران این امکان را پیدا کرده‌اند که بتوانند به وسیله‌ی شبکه‌ی Wi-Fi یا حتی اینترنت Data سیم‌کارت، اطلاعات خودشان را روی OneDrive به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه ذخیره کنند. حتی امکان غیرفعال کردن این قابلیت هم وجود دارد.

برای فعال کردن این ویژگی روی گوشی‌های ویندوزفونی باید به قسمت Settings و گزینه‌ی Chant and Security بروید. سپس گزینه‌ی Backup را فعال کنید. البته این قابلیت فعلا در نسخه‌ی آزمایشی این برنامه وجود دارد و به احتمال زیاد تا چند وقت دیگر به شکل رسمی در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که پیام‌رسان واتس‌اپ با داشتن ۱ میلیارد کاربر فعال، یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا به حساب می‌آید.

سهم بازار گوشی‌های ویندوزفونی بسیار کم است و به نظر نمی‌رسد که مایکروسافت امسال قصد داشته باشد گوشی جدیدی راهی بازار کند. شایعات می‌گویند که گوشی جدید این شرکت با نام سرفیس فون سال آینده راهی بازار می‌شود.

منبع: DigitalTrends

‌‌‌‌‌

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه