گوشی ال‌جی V30 در نمایشگاه IFA 2017 معرفی می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی هم خودش را برای معرفی دومین پرچم‌دارش در سال ۲۰۱۷ آماده می‌کند. جدیدترین عوض از خانواده سری V که با نام V30 راهی بازار خواهد شد. البته این تلفن همراه هوشمند تا هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، اما شایعات مختلفی از آن به بیرون درز کرده است.

در گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره شده که گوشی V30 در نمایشگاه IFA 2017 معرفی خواهد شد. این نمایشگاه اول سپتامبر در شهر برلین کشور آلمان برگزار می‌شود. براساس شایعات منتشر شده این تلفن همراه هوشمند لبه‌های بسیار باریکی خواهد داشت  و در سه مدل راهی بازار می‌شود. هر سه مدل به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۶ مجهز شده‌اند. البته هنوز شرکت کوالکام تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۶ را معرفی نکرده است. شاید در طول ماه آینده این تراشه هم معرفی شود.

همانند سایر گوشی‌ّهای سری V گوشی V30 هم به دو صفحه نمایش مجهز شده است. صفحه نمایش دوم اندازه کوچک‌تری دارد و می‌تواند برخی اعلان‌ها و مضامین اضافی را نشان دهد. گفته شده که ویژگی‌های صوتی این گوشی در مقایسه با مدل قبلی بسیار بهتر شده و ظرفیت باتری هم افزایش داشته است. شایعات می‌گویند که باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی V30 قرار گرفته است. به احتمال زیاد این تلفن همراه هوشمند در مدل‌هایی با ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شوند.

 

منبع: theandroidsoul
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar pra

    شهر برلین در کشور آمریکا!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه