گوشی هواوی P10 و P10 پلاس هم‌اکنون در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا؛ زودتر خرید کنید، نفیس‌تر هدیه بگیرید!

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فروش ویژه‌ی دو گوشی هواوی P10 و  P10پلاس ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۴ اردیبهشت در دیجی‌کالا شروع می‌شود. هرچه زودتر خرید کنید، هدیه‌ای نفیس‌تر به شما داده می‌شود. P10 و P10 پلاس جدیدترین پرچم‌داران هوآوی و از بهترین گوشی‌های اندرویدی حال حاضر جهان هستند. این دو گوشی تازه به ایران وارد شده‌اند و اکنون به صورت انحصاری در دیجی‌کالا فروخته می‌شوند. با خرید هواوی پی ۱۰  و پی ۱۰ پلاس از دیجی‌کالا، زودتر از همه صاحب این پرچم‌داران شوید و هدایایی استثنایی بگیرید.

مشخصات هواوی P10

هواوی P10 مجهز به نمایشگر ۵٫۱ اینچی و جدیدترین سخت‌افزارهای گوشی‌های هوشمند است. بر روی این گوشی به صورت پیش‌فرض آخرین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید ۷٫۰ نصب شده است. یکی از ویژگی‌های خاص این گوشی، دوربین دوتایی آن است. در قسمت پشت پی ۱۰ نیز یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی رنگی و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی سیاه و سفید قرار دارد. این دوربین دوتایی قابلیت‌هایی مثل امکان عکاسی پرتره به همراه حالت بوکه و زوم دو برابر با حداقل افت کیفیت را به گوشی می‌دهد.

مشخصات هوآوی P10 پلاس

هوآوی P10 پلاس برادر بزرگتر P10 است و از نمایشگر ۵٫۵ اینچی بهره می‌برد. این گوشی هم مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه‌ی ۷٫۰ و سخت‌افزار تقریبا مشابه با پی ۱۰ است. در قسمت پشت این گوشی هم دوربین دوتایی شبیه به پی ۱۰ قرار دارد. با این حال دوربین پی ۱۰ پلاس به دلیل دیافراگم بازتر در شرایط نوری ضعیف عملکرد بهتری دارد. به طور کلی دو گوشی‌ P10 و P10 پلاس از جمله بهترین دوربین‌ها را بین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار دارند.

برای اینکه درباره‌ی گوشی‌ هواوی P10 بیشتر بدانید پرونده‌ی ویژه‌ای که در دیجی‌کالا مگ برای آن‌ تهیه کرده‌ایم را بخوانید:

جعبه‌گشایی هوآوی P10 نگاه نزدیک به هوآوی P10
نقد و بررسی هوآوی P10 مقایسه دوربین دوتایی هوآوی P10 و آیفون ۷ پلاس

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه