گوگل آمار استفاده کاربران از نسخه‌های مختلف اندروید را منتشر کرد

۱۹ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل آمار استفاده از نسخه‌های متفاوت سیستم‌عامل اندروید را برای این ماه میلادی بروزرسانی کرده. این بروزرسانی نشان می‌دهد ۱۰.۱ درصد از کسانی که سیستم‌عامل اندروید دارند از اندروید مارشمالو استفاده می‌کنند. این درصد مدیون فروش قابل توجه گوشی‌های جدید اندرویدی است که روی آنها اندروید مارشمالو نصب شده است و از طرفی بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها هم برای سیستم‌عامل‌های‌شان آپدیت عرضه کرده‌اند و باعث شده‌اند کاربران از اندروید مارشمالو استفاده کنند.

Untitled-1

چنان که از جدول منتشر شده برمی‌آید اندروید فرویو ۰.۱ استفاده کننده دارد و در میان نسخه‌های مختلف کمترین کاربر را به خود اختصاص داده، اندرویدی که احتمالا به زودی از جدول توزیع سیستم‌عامل‌های اندرویدی بیرون خواهد رفت چون اگر آمار استفاده از یک سیستم‌عامل به زیر ۰.۱ درصد برسد دیگر در جداول و نمودارهای منتشر شده حضور نخواهد داشت.

در مجموع ۳۵.۴ درصد دستگاه‌های اندرویدی از اندرویدهای ۵.۰ یا ۵.۱ لالی‌پاپ استفاده می‌کنند. اندروید کیت‌کت ۳۱.۶ درصد استفاده کننده دارد. جلی‌بین ۱۸.۹ درصد، اندروید جینجربرد ۲ درصد و نسخه آیس‌کریم هم ۱.۹ درصد استفاده کننده دارد.

منبع: GSMArena

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. mmdkhdm

    فقط میتونم بگم شرم آوره…

  2. محمدرضا نوقابی

    ممنون.اگه میشه اخبار مخصوص دولوپر هارو برای اندروید و ios جداگانه بگزارید. ماها برای بدست آوردن این اخبار خیلی اذیت میشیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه