۱۰ کالای پیشنهادی برتر کاربران دیجی‌کالا در سال ۹۵

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

اگر نگاهی به بخش «نظرات» کاربران در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا انداخته باشید، حتما دیده‌اید که برخی کاربران، پس از خرید کالا، تجربه‌ی خریدشان را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. این‌کار می‌تواند مثبت یا منفی باشد؛ برای مثال، کاربری که از خرید یک گوشی موبایل یا یک مچ‌بند هوشمند راضی است، تجربه‌اش را بازگو کرده و این کالا را به دیگران هم پیشنهاد می‌دهد که این کار با نشان «خرید این محصول را حتما پیشنهاد می‌کنم» در کنار نظر کاربر نشان داده می‌شود.

Top_Recommended_Products_of_1395_01

نقدوبررسی کارشناسان و انواع و اقسام ویدئوهای بررسی تخصصی که در صفحه‌ی کالاهای دیجی‌کالا وجود دارد، می‌تواند معیار صحیح و مناسبی برای انتخاب یک کالا باشد؛ ولی قطعا زمانی که تعداد زیادی از کاربران دیجی‌کالا، از خرید یک کالا راضی بوده و این تجربه را به دیگران هم پیشنهاد می‌کنند، خودش به‌تنهایی می‌تواند به یک معیار خوب و قابل‌اعتماد برای خرید کالا تبدیل شود؛ حتی با این موضوع می‌توان عملکرد یک برند خاص را هم مورد سنجش قرار داد.

در ادامه ۱۰ کالایی که بیشترین پیشنهاد خرید را از سمت کاربران دیجی‌کالا داشته‌اند، معرفی می‌کنیم.

‌     sky-antenna

رتبه‌ی دهم: آنتن دیجیتال اسکای BAT0627

آخرین رتبه‌ی این لیست، مربوط به یکی از کالاهای گروه صوتی‌و‌تصویری است؛ آنتن رومیزی دیجیتال «‌BAT0627» از شرکت «اسکای» می‌تواند به‌خوبیِ یک آنتن هوایی، فرکانس شبکه‌های آنالوگ و دیجیتال را دریافت کند و به تلویزیون‌هایی که گیرنده‌ی دیجیتال دارد، انتقال دهد. براساس نظر خریداران، قدرت گیرندگی آنتن و نصب آسان جزو نقاط قوت اصلی این دستگاه و البته کیفیت ساخت پایین و ظاهر نه‌چندان جذابش، جزو معایب آن محسوب می‌شود.

خرید از دیجیکالا

honor7-top

‌‌

رتبه‌ی نهم: گوشی موبایل هواوی Honor 7

«آنر ۷» که تقریبا دو سالی از عمرش می‌گذرد، پرچم‌دار سال گذشته‌ی شرکت «آنر» محسوب می‌شود؛ شرکتی که تحت مدیریت برند «هواوی» فعالیت کرده و گوشی‌های اندرویدی باکیفیتی تولید می‌کند. این گوشی دیگر تولید نمی‌شود و مدتی است که مدل «آنر ۸» جایگزین آن شده است. با‌این‌حال، این دستگاه در سال گذشته توانست خریدارانش را کاملا راضی نگه دارد و رتبه‌ی نهم از این لیست را به خود اختصاص دهد. کیفیت عکاسی در روز، حسگر اثرانگشت دقیق و سریع و نمایشگر و باتری خوب، دلایل پیشنهاد خریداران این گوشی بوده است؛ البته از دید کاربران دیجی‌کالا، ضعیف‌بودن پردازنده و کیفیت عکاسی در شب، جزو معایب آن محسوب می‌شود.

مشاهده محصول

Lg-Gwatch

رتبه‌ی هشتم: ساعت هوشمند ال‌جی G Watch W100

«ال‌جی‌ W100»، جزو اولین ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Android Wear بود که به‌دلیل قیمت خیلی خوبی که داشت، توانست کاربران زیادی را به‌سمت خود جذب کند؛ کاربرانی که تازه می‌خواستند با مفهوم «ساعت هوشمند» آشنا شوند. خریداران W100، مواردی را مثل ظاهر زیبا و کاربردی‌بودن، جزو مزایای این ساعت و شارژدهی و نداشتن کلید سخت‌افزاری را جزو معایب اصلی آن نامیده‌اند.

مشاهده محصول

k10

رتبه‌ی هفتم: گوشی موبایل ال‌جی K10

دوباره با محصولی از شرکت «ال‌جی» مواجه می‌شویم، البته این‌بار یکی از گوشی‌های موبایل این شرکت است که توانسته در این لیست قرار بگیرد. مدل «K10» یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ی ال‌جی در سال ۲۰۱۶ است که طبق گفته‌ی خریدارانش به واسطه‌ی قیمت مناسب، ظاهر زیبا، نمایشگر بزرگ و سخت‌افزار قدرتمند، می‌توان به‌راحتی آن را پیشنهاد داد. طبق نظر خریداران این گوشی، ال‌جی K10 نقطه ضعف خاصی نداشته و فقط می‌توان به شارژدهی ضعیف باتری آن اشاره کرد.

خرید از دیجیکالا

‌‌‌‌    iwown

رتبه‌ی ششم: مچ‌‌بند هوشمند آی‌واون i5 Plus

رتبه‌ی ششم در لیست کالاهایی که بیشترین تعداد پیشنهاد را از طرف خریداران داشته، به «مچ‌بند هوشمند i5 Plus» ساخت شرکت iWOWN می‌رسد. اگر بخواهیم به نظرات خریداران این مچ‌بند بپردازیم، متوجه می‌شویم که قیمت مناسب، شارژدهی زیاد باتری و کارایی رضایت‌بخش، مهم‌ترین عوامل پیشنهاد‌ این کالا محسوب می‌شود؛ البته ظاهرا این دستگاه تعدادی مشکل نرم‌افزاری داشته و با زبان فارسی هم رابطه‌ی خوبی ندارد.

مشاهده محصول

printer-canon

رتبه‌ی پنجم: پرینتر جوهر افشان کانن PIXMA MG2440

به میانه‌ی لیست می‌رسیم؛ جایی که یک پرینتر جوهر افشان از شرکت «کانن» حضور دارد. این پرینتر، که MG2440 نام دارد، دستگاهی خوش‌قیمت برای مصارف خانگی محسوب می‌شود. خریداران MG2440 معتقدند که کیفیت چاپ این دستگاه خوب است و هزینه‌ی نگهداری آن در مقایسه با مدل‌های مشابه، کم‌تر است؛ البته نبودن راهنمای فارسی و سروصدای زیاد دستگاه، جزو معایبی است که خریداران این پرینتر اعلام کرده‌اند.

مشاهده محصول

headphone-top

 

رتبه‌ی چهارم: هدفون بی‌سیم نیا Q8-851S

هدفون مدل Q8-851S که علاوه‌بر نظرات مثبت، جزو پرفروش‌ترین کالاهای سال گذشته‌ی دیجی‌کالا هم محسوب می‌شود،‌ یکی از ارزان‌ترین هدفون‌های بی‌سیم بازار است و این موضوع به‌تنهایی یکی از دلایل استقبال زیادش به حساب می‌آید. خریداران این هدفون ادعا کرده‌اند که کیفیت و بلندی صدای این هدفون، رضایت‌بخش است و رنگ‌بندی جذاب آن هم می‌تواند دلیل دیگری برای خریدن آن باشد؛ اما مورد اصلی نارضایتی خریداران این هدفون، پخش‌شدن صدای دستگاه است که ظاهرا باعث آزار اطرافیان می‌شود.خرید از دیجیکالا

powerbank-xiaomi

 

رتبه‌ی سوم: شارژر همراه شیائومی NDY-02-AN

به قسمت جذاب و سه رتبه‌ی اول این لیست می‌رسیم. جایی که پیش از همه به یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شارژرهای همراه سال گذشته، یعنی مدل ده هزار میلی‌آمپرساعتی شرکت «شیائومی» می‌رسیم. قیمت مناسب، کیفیت ساخت بالا و شارژدهی سریع، عوامل اصلی پیشنهاد این کالا توسط خریداران بوده و طبق سخن خریداران، این شارژر همراه نقطه ضعف یا ایراد خاصی ندارد. گفتنی ‌است که این شارژر همراه دیگر تولید نمی‌شود و مدل جدیدترش، یعنی Mi Power Bank 2 جایگزین آن شده است.

مشاهده محصول

mi-band-2

رتبه‌ی دوم: مچ‌بند هوشمند شیائومی Mi Band 2

ظاهرا امسال، سال «شیائومی» بوده است؛ رتبه‌ی دوم لیست ما هم به کالایی دیگر از این برند چینی معتبر اختصاص یافته است. نسل دوم دست‌بندهای Mi Band، توانست دومین کالا در وب‌سایت دیجی‌کالا از نظر پیشنهاد شدن توسط خریداران باشد. طبق روال محصولات شیائومی، قیمت مناسب یکی از اصلی‌ترین دلایل پیشنهاد این کالا بوده است؛ البته در کنار قیمت، عوامل دیگری هم دخیل بوده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حسگر دقیق گام‌شمار و شارژدهی زیاد باتری اشاره کرد؛ البته آسیب‌پذیری نمایشگر و دقت پایین حسگر ضربان قلب هم مواردی است که به‌عنوان نقاط ضعف توسط خریداران بیان شده است.

مشاهده محصول

honor-5x

رتبه‌ی اول: گوشی موبایل هواوی Honor 5X

احتمالا انتظار داشته‌اید که یکی از مدل‌های آیفون یا گلکسی S را به‌عنوان کالایی که بیشترین پیشنهاد را از طرف خریداران داشته است ببینید، ولی جالب است بدانید که یکی از برندهای چینی توانست رتبه‌ی اول را به خود اختصاص دهد. گوشی ۵X از برند «آنر» که تحت مدیریت شرکت «هواوی» فعالیت می‌کند، بیشترین میزان رضایت خریداران را در سال ۹۵ به خود اختصاص داده است. براساس این آمار که از طریق نظرات کاربران گردآوری شده، این گوشی با توجه به قیمت پایینی که دارد، امکانات خیلی زیاد و رضایت‌بخشی را ارائه داده و نقطه ضعف خاصی ندارد. با‌وجود اینکه مدت کمی است که مدل جدید این گوشی با نام ‌۶X‌ در دیجی‌کالا موجود شده است، ولی هنوز هم می‌توانید ۵X را از دیجی‌کالا تهیه کنید.

خرید از دیجیکالا

 

 

 

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه