گفت‌وگو با مهرداد خرازچی مدیر ارشد بخش لجستیک دیجی‌کالا

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده مهرداد خرازچی
گوینده امیر صادق‌پور
زمان 17:13
حجم فایل 12 مگابایت

اگر از شنونده‌های ثابت ما باشید احتمالا پادکست مرتبط به «یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا» را شنیده‌اید. در این شماره از دیجی‌کالا FM با «مهرداد خرازچی»، مدیر ارشد واحد لجستیک فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا گفت‌وگو کرده‌ایم تا در خصوص برنامه‌های این واحد در کمپین یلدای شگفت‌انگیز بیش‌تر بدانیم.

در این گفت‌وگو از مهرداد خرازچی در خصوص محدودیت‌های مرتبط با تحویل سفارشات مشتریان عزیز دیجی‌کالا پرسیده‌ایم. بنابراین در این شماره می‌توانید درباره‌ی نحوه‌ی ارسال سفارشات در بازه‌ی زمانی کمپین، مدیریت سفارشات و برنامه‌ی DMS برای بهینه‌سازی و هوشمندسازی تحویل بشنوید. همچنین مدیر ارشد واحد لجستیک فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا پیشنهاداتی می‌دهند که به‌وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید تجربه‌ی خرید بهتری از یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا داشته باشید. بنابراین اگر از میان کالاهای مخصوص یلدای شگفت‌انگیز سفارشی دارید، حتما به این قسمت از پادکست دیجی‌کالا FM گوش بدهید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar رامین

    به بزرگترین سئوال خریدارها جواب ندادین،اگه به فاصله چند ساعت خرید های مختلف کنیم،باید هزینه حمل جدا بدیم،نمیشه چند روز بعد حتی ،همشو یکجا بفرستین،؟

    1. Avatar vahid

      کار نشد نداره. ولی من که خودم وقتی فکرشو میکنم میبینم خیلی دردسر داره در این حجم وسیع بخوان همچین کاری انجام بدن. از برنامه نویسی گرفته تا لجستیک!!

  2. Avatar مصطفی اسماعیلی

    سلام.کالاهای که تبلیغ کردید با همون قیمت میگذارید یا قیمت ها تغییر میکنه.قیمتی بزارید که واقعا بشه گفت تخفیف یلدا نه اینکه از جای دیگه گرانتر باشه و تبلیغ شما الکی باشه

  3. Avatar رامین

    خواهشا یکی بهم توضیح بده طرح ۱=۲ چیه و شرایطش چیه

  4. Avatar امید

    سلام
    آیا مثل پارسال اگه ما در این سه روز چندتا سفارش داشته باشیم با ید برای هر سفارش هزینه پست جداگانه باید پرداخت کنیم یا برای این معضل بزرگ هم فکری کردین؟؟؟
    پارسال هم این یکی از مشکلات بزرگ مشتریان بود

  5. Avatar حسینی

    بسیار عالی.

  6. Avatar مصطفی اسماعیلی

    میخواستم بگم تو این سه روز مثلا من ممکنه ده بار ثبت سفارش کنم صبر کنید سه روز تموم بشه بعد همه رو با هم بفرستید هم هزینه کمتر میشه هم همه بسته ها با هم میرسه

  7. Avatar داوود غلامی

    سلام
    از مشتریان پرو پاقرص شما هستم به خیلی ها خرید از شمارو توصیه کرده و میکنم ولی متاسفانه در بین بسیاری از مردم سوء ظن گرانتر بودن کالاهای شما نسبت به بازار وجود داره
    لطفا در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده و اطلاعات لازم را منتشر نمایید و قطعا فروش شما به طور چشمگیرتری افزایش خواهد یافت.
    ضمناً بهتر است آخرین قیمت کالای ناموجود رو هم نمایش دهید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه