آیفون ۷ در سه مدل به بازار عرضه می‌شود؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درباره گوشی جدید شرکت اپل که خیلی‌ها انتظارش را می‌کشند یعنی آیفون ۷، بازار شایعات داغ است. دیروز خبری منتشر کردیم که ادامه روند شایعات را بررسی می‌کرد. گفته شده بود که احتمالا مدلی از آیفون ۷ مجهز به دوربین دوتایی است، این موضوع نقض شد و بعد دوباره تایید شد. بحث وجود یا عدم وجود جک هدفون ۳.۵ میلی متری هم در این روزها دوباره مطرح شده است. پیش از این گفته شده بود آیفون ۷ جک هدفون ندارد اما با تصاویری که اخیرا منتشر شده وجود جک هدفون هم تایید می‌شود. نهایتا احتمال وجود دو سیم کارت در آیفون ۷ هم براساس تصاویر منتشر شده مطرح شده است.

iPhone-7-3D-Touch-635x463

حال همان تصاویر پیشتر منتشر شده مجددا مورد تحلیل قرار گرفته‌اند. در تحلیل‌های جدیدی که کارشناسان بر روی این تصاویر به عمل آورده‌اند برخی ادعا کردند که در میان سه پنلی که در یکی از این تصاویر مشاهده می‌شوند قطعات مربوط به حسگر اثرانگشت با هم تفاوت دارند. در واقع ادعا شده سه نوع حسگر اثر انگشت در تصاویر به کار رفته‌اند که هیچکدام‌شان هم متعلق به آیفون ۶s نیستند. به این ترتیب حدس زده شده احتمال دارد آیفون ۷ در سه مدل به بازار عرضه شود.

اما از سوی دیگر می‌دانیم شرکت اپل نمی‌تواند به این سادگی در روند تولید گوشی‌های آیفون تغییر ایجاد کند. تولید سه مدل آیفون کار را برای اپل پیچیده می‌کند و سوالات جدی‌ای وجود دارد که آیا خطوط تولید این شرکت توانایی چنین اقدامی را دارند یا نه. این را بگذارید کنار این موضوع که اپل آیفون SE را هم امسال به بازار عرضه کرده است. این گوشی به بازار عرضه شده اما در خبرها خوانده‌ایم که اپل برای تامین تقاضای این مدل آیفون با مشکلاتی مواجه شده است. حال تولید ۳ مدل آیفون ۷ در چنین شرایطی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. به هر حال باید منتظر ماند تا به زودی از میان تمام این شایعات واقعیت خودش را نمایان کند.

منبع: Wccftech

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar نازنین

    خیلی هم عالی من که منتظرم بیاد میگیرمش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه