پیش‌خریدکنندگان گلکسی فولد می‌توانند پول خود را پس بگیرند

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی فولد

ساعاتی قبل، سامسونگ ایمیلی برای پیش‌خریدکنندگان گلکسی فولد ارسال کرده و در آن آمده که اگر این افراد تمایلی برای دریافت این محصول ندارند، می‌توانند این سفارش را لغو کنند. سامسونگ برای افرادی که همچنان خواهان گلکسی فولد هستند نوشته که هنوز نمی‌توانند تاریخ دقیقی برای عرضه این محصول اعلام کنند.

در بخشی از این ایمیل آمده که خریداران موردنظر تا قبل از آغاز عرضه این گوشی، در هر زمانی می‌توانند این سفارش را لغو کنند و اگر تا تاریخ ۳۱ مه این گوشی عرضه نشود و کاربران بار دیگر تمایل خود را برای دریافت این گوشی ابراز نکنند، به‌صورت خودکار سفارش‌های این افراد لغو می‌شود.

سامسونگ به خبرگزاری رویترز گفته که شرایط مطرح شده در این ایمیل، بر مبنای قوانین آمریکا برای شرایطی است که محصولی با تاخیر بیش از حد انتظار روانه‌ی بازار می‌شود. گلکسی فولد در ماه فوریه معرفی شد و قرار بود در تاریخ ۲۶ فوریه به بازار عرضه شود. این کمپانی حتی برای اینکه خیال کاربران را برای دوام بالای این گوشی تاشو راحت کند، ویدیویی از آزمایش باز و بسته شدن آن منتشر کرد و گفت که کاربران با خیال راحت بیش از ۵ سال می‌توانند از گلکسی فولد استفاده کنند.

گلکسی فولد

واکنش‌های اولیه نسبت به این گوشی مثبت بود و حتی سامسونگ اعلام کرد که در روز اول پیش‌فروش، تمام مدل‌های موجود به فروش رسیدند. اما خیلی زود، تعدادی از مدل‌های موجود در دست خبرنگاران رسانه‌های مختلف دچار مشکل شد و سامسونگ هم اعلام کرد که عرضه آن را حداقل یک ماه به تاخیر می‌اندازد.

سایت iFixit که به‌صورت تخصصی گوشی‌های مختلف را کالبدشکافی می‌کند، دلیل اصلی این مشکلات را پیدا کرد ولی در نهایت با درخواست سامسونگ این گزارش از سایت iFixit حذف شد. با توجه به مشکل مهمی که در طراحی این گوشی وجود دارد و عدم اعلام تاریخ عرضه گلکسی فولد، معلوم نیست که آیا این گوشی اصلا روانه‌ی بازار می‌شود یا نه.

منبع: ۹To5Google

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar shahabmp

    بعید میدونم پروژه رو کنسل کنن چون آبرو ریزی بزرگی برای سامسونگ میشه ولی باید بازطراحی بشه که زمان زیادی میبره و از نظر هزینه هم چون عرضه محدودی داره احتمالا برای سامسونگ به صرفه تره که پروژه رو کلا کنسل کنه ولی مطمئنا ترجیح میده با تاخیر خیلی زیاد و با ضرر عرضه کنه این مدلو تا یه شکست افتضاح نشه براش. ولی تا حداقل ۳ ماه دیگه منتظرش نباشید!
    ولی این وسط اتفاقی که افتاد خوش بحال هواوی شد حالا میتونه قبل از سامسونگ گوشی تاشو خودشو عرضه کنه!
    واقعا سامسونگ با خودش چه فکری کرده که تصمیم گرفته بوده گوشی عرضه کنه که اون وسطش یه فضای باز به داخل گوشی هست یعنی موقع طراحی تو کل سامسونگ یه مهندسم پیدا نشده که بگه آقا نمیشه گوشی که تقریبا مثل نی بالا پایینش سوراخه رو به بازار عرضه کرد؟!!!!! 😀 😀

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه