از این به بعد می‌توانید در مسنجر بازی کنید

۱۰ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت فیسبوک اعلام کرده اپلیکیشن مسنجر، یکی از محبوب‌ترین اپ‌های موبایل در آمریکای شمالی، از این به بعد امکان بازی کردن را در پنجره مربوط به مکالمه برای کاربر فراهم می‌کند. این تغییرات از روز گذشته آغاز شده و با بروزرسانی در ۳۰ کشور به کاربران در کشور‌های مختلف می‌رسد.

برخی از معروف‌ترین بازی‌هایی که در اپلیکیشن پیام‌رسان مسنجر فیسبوک می‌توان بازی کرد Pac-Man، Words With Friends، Space Invaders، Arkanoid، EverWing، Nex و Galaga هستند.

این بازی‌ها روی دستگاه‌هایی که به نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید مجهز هستند قابل اجرا خواهند بود گرچه فیسبوک دقیقا اعلام نکرده که کدام نسخه از سیستم‌عامل‌ها این قابلیت را دارند.

بازی‌های فیسبوک مسنجر امتیازی و همراه با جدول امتیازات، قابل بازی در چت‌های یک‌نفره یا گروهی به همراه امکان بازی با دوستان خواهند بود.

به محض اینکه آخرین نسخه از اپ مسنجر را در اندروید و iOS داشته باشید می‌توانید با این قابلیت‌های جدید حسابی سرگرم شوید. فیسبوک سعی دارد تا جای ممکن نیازهای متفاوت کاربران را در مسنجر برآورده کند. می‌دانیم که این شرکت قصد دارد با به‌کارگیری گسترده هوش مصنوعی در این پیام‌رسان نیاز به اپ‌های دیگر را به مرور کاهش دهد. امکان بازی کردن در مسنجر هم به نوعی ادامه همین سیاست خواهد بود.
منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه