اظهارات دیدیه دشان فرانسوی پیش از نبرد حساس با بلژیک

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نیمه نهایی جام جهانی 2018

سرمربی و کاپیتان تیم ملی فرانسه پیش از رویارویی با بلژیک در مقابل رسانه‌ها حاضر شدند. دیدیه دشان در نشست خبری خودش پیش از بازی سه شنبه شب مقابل بلژیک در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تاکید کرد که تیمش هنوز جای پیشرفت زیادی دارد. تیم های فرانسه و بلژیک از ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه به مصاف هم می‌روند.

دشان در این نشست درباره عملکرد تیمش در این جام گفت:«ما به نیمه نهایی رسیدیم و فرصت حضور در فینال جام جهانی را داریم برای همین نهایت تلاش خودمان را خواهیم کرد. تیمی که تلاش بیشتری بکند به فینال خواهد رسید. تیم فرانسه نسبت به یورو ۲۰۱۶ جوان تر شده اما بازیکنان تیم در رده باشگاهی تجربه بالایی دارند. پتانسیل این تیم زیاد است. تجربه حضور در این جام جهانی به بازیکنان کمک خواهد کرد تا در رقابت های ملی بعدی بهتر کار کنند. فکر می کنم که هنوز بهترین بازی های این تیم فرانسه را ندیده اید.»

دشان همچنین درباره حضور تیری آنری در کادر فنی تیم بلژیک گفت:«در سال ‌ای آخر دوران بازی‌ام در کنار آنری بازی کردم و خوشحالم که فردا او را بار دیگر خواهم دید. قطعا وضعیت دشواری برای او است اما حتما زمانی که تصمیم گرفت به کادر فنی تیم بلژیک بپیوندد می‌دانست که ممکن است روزی مقابل کشورش قرار بگیرد.»

سرمربی پیشین تیم یوونتوس درباره عدم حضور کیلیان امباپه در تمرین روز دوشنبه تیمش گفت: «در تمرین امروز چند بازیکن شرکت نکردند. تصمیم گرفتیم برای احتیاط به چند نفر استراحت دهیم اما باید بگویم که مصدومی نداریم.»

هوگو لوریس، کاپیتان فرانسه هم که در این نشست حاضر بود درباره رویارویی با تیری آنری گفت: «خوش شانس بودم که برای دو سال در تیم ملی در کنار آنری بازی کردم. او بازیکن بزرگی بود و یکی از ستارگان فوتبال فرانسه محسوب می شود. باید بگویم که رویارویی با او در جام جهانی یک مقدار احساس عجیبی دارد اما این شغل تیری است. مطمئنم که در زمان بازی قلبش با فرانسه خواهد بود.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه