خبر خوب برای تیم آلمان؛ اوزیل به اولین بازی جام جهانی می رسد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی آلمان و مکزیک

ستاره آلمانی آرسنال مشکلی برای بازی نخست کشورش در جام جهانی ندارد. یواخیم لو در نشست خبری امروز خودش پیش از بازی آلمان و مکزیک در نخستین بازی مدافع عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ از آمادگی مسوت اوزیل برای این بازی خبر داد.

لو در این نشست به خبرنگاران گفت:«تمرینات خوبی انجام دادیم و همه بازیکنان آماده هستند. مسوت روز سه شنبه و چهارشنبه جدا از بقیه بازیکنان تمرین اضافی انجام داد وضعیتش خوب بنظر می رسد. او آماده بازی است و ما امشب ترکیب تیم را به بازیکنان اعلام خواهیم کرد. هنوز در مورد دو یا سه پست تردید داریم.»

سرمربی ژرمن ها که با این تیم موفق به فتح جام جهانی ۲۰۱۴ شد درباره دفاع از عنوان قهرمانی هم گفت:«دفاع از عنوان قهرمانی جام جهانی شاید سخت ترین کار در دنیای فوتبال باشد چون تیم ها در طی این ۴ سال تغییر زیادی می کنند. نسبت به ۴ سال پیش تعدادی از بازیکنان بازنشست شدند و به همین دلیل باید بازیکنانی جدید را وارد تیم می کردیم و تغییراتی در سیستم تیم ایجاد می شد اما شکی نیست که همه بازیکنان آلمان انگیزه بالایی برای درخشش در این رقابت ها و تکرار قهرمانی دارند البته هر بازیکنی دوست دارد در جام جهانی بازی کند. بهتر است که بازی به بازی پیش برویم و از الان به اینکه ممکن است ۳ هفته دیگر چه اتفاقی رخ دهد فکر نکنیم. ما می خواهیم فردا با شکست مکزیک پیامی به همه ارسال کنیم.»

آلمان کار خودش برای دفاع از عنوان قهرمانی را که از سال ۱۹۶۲ پس از قهرمانی برزیل تکرار نشده باید کار خودش را فردا از ساعت ۱۹:۳۰ با بازی با مکزیک آغاز کند. این تیم سپس در دور دوم مرحله گروهی به مصاف تیم سوئد خواهد رفت و در نهایت روز ۶ تیرماه با کره جنوبی بازی می کند.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه