باتری مخصوص سامسونگ برای خودروهای الکتریکی معرفی شد

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Samsung Electric Car Battery

شرکت سامسونگ به تازگی یک باتری جدید برای خودروهای الکتریکی معرفی کرده که با یک بار شارژ آن، خودرو می‌تواند ۶۰۰ کیلومتر را طی کند.

باتری جدید سامسونگ باعث می‌شود که خودروهای الکتریکی بتوانند ۶۰۰ کیلومتر رانندگی کنند.

یکی از مشکلات خودروهای الکتریکی باتری  آن‌ها به شمار می‌رود و کاربران همیشه به این موضوع فکر می‌کنند که اگر در میانه‌ی راه باتری به پایان رسید باید چه‌کار کنند. حتی افرادی که خودروهای شرکت تسلا را خریداری می‌کنند هم با این نگرانی مواجه هستند. شرکت سامسونگ برای از بین بردن این نگرانی در «نمایشگاه خودرو دیترویت» (Detroit Auto Show 2016) نمونه‌ی آزمایشی از یک باتری جدید را به نمایش درآورد که با یک‌بار شارژ باعث می‌شود که خودرو بتواند ۶۰۰ کیلومتر را پشت‌سر بگذارد. سامسونگ در حالی این باتری را به نمایش درآورد که بسیاری از باتری‌هایی که برای خودروهای الکتریکی به کار می‌روند به سختی می‌توانند باعث حرکت اتومبیل تا ۴۸۰ کیلومتر شوند.

البته سامسونگ به این موضوع اشاره کرد که هنوز راه زیادی تا ساخت مدل تجاری این باتری باقی‌مانده و به احتمال زیاد این محصول در سال ۲۰۲۰ راهی بازار می‌شود. تا آن زمان هم بسیاری از شرکت‌ها توانسته‌اند باتری‌های بهتری را برای اتومبیل‌های الکتریکی خودشان به وجود بیاورند.

تا این لحظه خبرهای مختلفی هم درباره‌ی ساخت یک خودروی الکتریکی بدون راننده توسط سامسونگ منتشر شده و احتمال دارد دلیل تولید مدل آزمایشی این باتری هم ساخت چنین اتومبیلی باشد.

منبع: Ubergizmo

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    همیشه و همیشه سامسونگ…
    یک کره ی خاکی هست و یک کشور کره جنوبی و یک شرکت سامسونگ و یک دنیا احتیاج به این چشم بادومی های متفکر و خلاق…
    به امید روزی که ایران بتونه یک درصد این خلاقیت و نوآوری رو داشته باشه

    1. Avatar حسین

      چه تبلیغاتی کردی برای این شرکت
      نوشته سال ۲۰۲۰

    2. Avatar میترا

      خبرها را دنبال کرده باشی قبلا سونی باطری معرفی کرده که زودتر از این به بازار میاد و چهل درصد قویتر از باطریهای فعلی هست ولی این باطری سامسونگ حداکثر بیست و پنج درصد قویتر از باطری های موجوده و دیرتر هم میخواد بیاد.باز یک کار یکی کرد و مثل حسودا دوید بگه منم هستم. در زمینه تکنولوژی باطری سونی پیشتاز بوده و هست.قابل ذکر که سونی مخترع باطری یون لیتیوم هست که امروزه مورد استفاده تمام وسایل الکتریکی است.منتظر باش تا سونی دوباره بترکونه ولی اینباز چین و کره را با هم میفرسته هوا…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه