فهرست بازیکنان یکی از حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ تغییر می‌کند

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 مراکش

در فاصله یک هفته تا آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ رسانه های مراکش خبر از تغییر فهرست نفرات این تیم در آخرین لحظات دادند.

هروه رنار سرمربی فرانسوی مراکش جزو اولین مربیان حاضر در جام جهانی بود که فهرست ۲۳ نفره نهایی خود برای سفر به روسیه را اعلام کرد، فهرستی با سه بازیکن رزرو که در صورت نیاز به فهرست نهایی اضافه می شدند.

در شرایطی که اردوی نهایی مراکشی ها در دو هفته گذشته با حضور ۲۳ بازیکن نهایی در حال برگزاری بود مصدومیت نبیل درار مدافع سرشناس این تیم همچنان بر قوت خود باقی ماند تا جایی که رسانه‌های این کشور امروز در خبری عجیب مدعی شدند رنار فرانسوی با تردیدهای فراوانی در خصوص وضعیت این بازیکن سرشناس روبرو شده و هیچ بعید نیست قید او را بزند.

نبیل درار از جمله بازیکنانی بود که در ساختار قدرتمند تدافعی مراکش در مرحله مقدماتی نقش کلیدی داشت از همین رو مصدومیت او در فاصله یک هفته تا جام جهانی شوک بزرگی به سرمربی فرانسوی وارد کرد تا او در دوراهی انتخاب سرنوشت سازی قرار بگیرد. به این ترتیب می‌توان گفت این مدافع حتی اگر از فهرست نهایی خط نخورد غایب بزرگ مراکشی‌ها در اولین بازی مقابل تیم ملی ایران خواهد بود.

مراکش اولین و احتمالا مهمترین حریف ایران در گروه B جام جهانی روسیه خواهد بود. تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدارش در این رقابت ها در روز دوم جام جهانی به مصاف مراکش می رود.

براساس قوانین فیفا مراکش فقط در صورتی می تواند درار را با بازیکن دیگری جایگزین کند که مدارک پزشکی این بازیکن مصدومیت او را برای دپارتمان پزشکی فیفا ارسال کند و این دپارتمان تایید کند این بازیکن نمی‌تواند در هیچ کدام از بازی‌های مراکش در این رقابت ها به میدان برود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه