بازی جدید طراح Gears of War به پلی‌استیشن می‌آید

۳ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«کلیف بلزینسکی» (Cliff Blesinzki) تصمیم گرفته است تا بازی جدید خودش را به کنسول پلی‌استیشن۴ بیاورد. بلزینسکی که طراح اصلی مجموعه بازی‌های «چرخ‌های جنگ» (Gears of War) و هم‌چنین از طراحان آنریل تورنمنت (Unreal Tournament) است، چند وقت پیش استودیوی جدیدی به اسم Boss Key Productions برای خودش تاسیس کرده بود. اولین بازی این استودیو که یک اکشن اول‌شخص به اسم LawBreakers است، در کنار نسخه‌ی کامپیوتر، روی پلی‌استیشن۴ هم عرضه خواهد شد.

نمایش کامل LawBreakers در E3 2017 صورت خواهد گرفت.

نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ بازی LawBreakers همزمان با نسخه‌ی کامپیوتر وارد بازار خواهد شد. این بازی هم‌چنین ۳۰ دلار قیمت خواهد داشت. شرکت نکسون (Nexon)، تهیه‌کننده‌ی بازی جدید کلیف بلزینسکی، گفته است که هیچ محتوای دانلودی برای LawBreakers در نظر گرفته نشده است و هر آپدیت و محتوای جدیدی که برای این بازی عرضه شود، کاملا رایگان خواهد بود. هیچ آیتمی که بتوان با خرید آن قدرت بالاتری هم دریافت کرد، در بازی وجود نخواهد داشت. قرار است آیتم‌های فروشی داخل LawBreakers همگی فقط ظاهری باشند.

بازی LawBreakers از پلی‌استیشن۴ پرو هم پشتیبانی خواهد کرد. سازندگان این اکشن اول‌شخص می‌گویند که روند تند و سریع و سیستم حرکت جدید بازی، به خوبی روی پلی‌استیشن۴ پیاده شده است. می‌توان نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ بازی را در نمایشگاه E3 2017 بازی کرد.

می‌توانید در ادامه، تریلر تازه‌ای که از Lawbreakers منتشر شده است را ببینید.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. شهرام

    تم بازی که بنظر مفرح و شاد و جذاب ائه کلیف ام که خاطره ی خوبی ساخت با مارکوس و گیرز برا من ، ببینیم گیم پلی چطوراز اب درمیاد:D

  2. Mohamad

    سلام دوستان یعنی دیگه بازی Gears of War انحصاری xbox نیست ؟

    1. نه دوست عزیز.
      گیرز که تا ابد بازی ایکس باکس می‌مونه.
      خالق و طراح گیرز اومده یه بازی جدید به اسم LawBreakers واسه پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر ساخته.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه