بالا گرفتن جنگ لفظی میان نیمار و مکزیکی‌ها

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نیمار تیم برزیل

ستاره تیم برزیل به دفاع از رفتارش در داخل زمین پرداخته است. نیمار پس از پیروزی ۲-۰ برزیل مقابل مکزیک در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ که با درخشش او حاصل شد، به اظهارات سرمربی حریف و انتقادهایی که از رفتارش در زمین می شود واکنش نشان داد.

خوان کارلوس اوسوریو، سرمربی مکزیک پس از بازی به خبرنگاران گفت: «فکر می کنم این جای تاسف دارد. زمان زیادی از بازی به خاطر یک نفر تلف شد. نیمار به الگوی بدی تبدیل شده است. فوتبال ورزش مردان است و یک نفر نباید اینقدر نقش بازی کند.»

نیمار در واکنش به این اظهارات به خبرنگاران گفت:«به انتقادهایی که از من می‌شود توجهی نمی‌کنم. حتی به تعریف و تمجیدها هم اهمیتی نمی‌دهم راستش بنظرم این چیزها می‌تواند روی ذهنیت بازیکن اثر بگذارد. پس از دو بازی اخیر با رسانه‌ها صحبت نکردم چون فکر می‌کنم صحبت‌های زیادی در مورد من شده است. یک عده هیجان زده شدند. من به روسیه آمدم تا در کنار بقیه بازیکنان تیم‌ام پیروز شوم.»

میگل لایون، مدافع تیم مکزیک که در یک صحنه با نیمار درگیر شد و واکنش ستاره برزیل پس از برخورد آن ها باعث اعتراض افراد بسیاری شد هم گفت: «اگر نیمار می خواهد مورد خطا قرار نگیرد و کسی او را لمس نکند، بهتر است به سراغ ورزش دیگری برود. اگر می خواهد دائما روی زمین بیفتد، بهتر است به خانه برود و بخوابد!  نیمار روی زمین افتاده بود و من تنها برای گرفتن توپ به سراغش رفتم. با حقه های او آشنا هستم. همه می دانیم که نیمار می خواهد مورد توجه باشد.»

تیته، سرمربی برزیل هم درباره ستاره تیمش گفت: «من از نزدیک دیدم که چه اتفاقی رخ داد. مدافع مکزیک به پای نیمار ضربه زد. تنها کافی است صحنه آهسته را تماشا کنید. بازیکن حریف باید اخراج می شد. انتقادها از نیمار بی معنی است. نمی دانم وقتی در داخل زمین بارها مورد خطا قرار می گیرد، چه کاری باید انجام دهد.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه