با ادب باشید تا بتوانید یکی از اتومبیل‌های تسلا را بخرید

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تسلا مدل x

اگر قصد خرید یکی از اتومبیل‌های شرکت تسلا را دارید، بهتر است بسیار با ادب باشید، چرا که این شرکت به مشتری‌های بد اخلاق اتومبیل نمی‌فروشد.

ایلان ماسک سفارش خودروی یکی از مشتریانی که خودروی Model X را سفارش داده بود به دلیل اخلاق بد، لغو کرد.

با ادب بودن یک ویژگی اخلاقی بسیار خوب است که باعث می‌شود ارتباط بهتری با افراد مختلف برقرار کنید. برای خرید خودروهای تسلا هم بهتر است که رفتار بسیار مودبانه‌ای داشته باشید، چرا که اگر ایلان ماسک رییس این شرکت از رفتار شما خوشش نیاید، خودرویی به شما فروخته نخواهد شد.

به‌تازگی «استوارت السوپ» (Stewart Alsop) که یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ ایالت کالیفرنیا به حساب می‌آید به این موضوع اشاره کرده که سفارش خودروهایش توسط ایلان ماسک لغو شده است.

دلیل این لغو سفارش پستی بوده که السوپ سال گذشته در توییتر منتشر کرده بود. او گفته بود:” ایلان ماسک عزیز تو باید از خودت خجالت بکشی.” این پست بعد از اینکه افراد زیادی برای مراسم معرفی خودروی Model X منتظر مانده بودند، ارسال شده بود.

Stewart Alsop

استوارت السوپ

‌‌‌‌‌

السوپ امیدوار بود که بعد از ارسال این پست، ماسک از او و افراد مختلف معذرت خواهی کند. البته السوپ در پستی که ارسال کرده بود، از خودروی Model X بسیار تعریف کرده بود و گفته بود که این معذرت خواهی برای افرادی است که به محصولات تسلا ایمان دارند.

البته ایلان ماسک هیچ وقت معذرت خواهی نکرد و خودرویی که السوپ سفارش داده بود هیچ وقت به دستش نرسید.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ابوذر

    خیلی بهانه بچه گانه ای گرفته
    از شئن یک شرکت مثلا تسلا بیرونه همچین حرکتی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه