با Remix OS موبایل خودتان را به کامپیوتر رومیزی تبدیل کنید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Jide Tech سال گذشته از یک کامپیوتر شخصی بر پایه‌ی سیستم عامل اندروید رونمایی کرده بود. کامپیوتر شخصی این شرکت، Remix Mini نام داشت که یک کامپیوتر کامل بر پایه‌ی اندروید بود و به قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شد. سیستم عامل اندرویدی این شرکت که شبیه به سیستم‌های عامل خانگی طراحی شده، Remix OS نام دارد. شرکت Jide Tech خبر از عرضه‌ی سیستم عامل Remix OS برای گوشی‌های موبایل داده است. این سیستم عامل قبلا به صورت رایگان برای کامپیوترهای شخصی عرضه شده بود.

نسخه‌ی موبایل سیستم عامل Remix OS یک رام دستکاری شده برای دستگاه‌های اندرویدی است. با این حال، این سیستم عامل با هر چیز دیگری که فکرش را می‌کنید فرق می‌کند. روی موبایل، سیستم عامل Remix OS شبیه به اندروید خالص است؛ یعنی همان صفحه‌ی هوم، نوار هشدارها و منوی اپ‌ها را می‌بینید. با این حال، وقتی که گوشی خودتان را روی یک داک مخصوص می‌گذارید، یک داک که به مانیتور متصل شده است، سیستم عامل Remix OS را به صورت دسکتاپ می‌بینید.

Remix-OS-2

مثل همان Remix OS برای کامپیوتر، می‌توانید اپ‌های اندرویدی مختلف را در چند پنجره باز کنید و با محیطی شبیه به کامپیوترهای رومیزی روبرو شوید. این سیستم عامل از گوشی شما استفاده می‌کند تا صفحه‌ی نمایشی که دارید را بدون نیاز به چیز دیگری، به یک کامپیوتر کامل تبدیل کند. می‌توانید هم‌چنین ماوس کیبورد و گجت‌های دیگری هم به Remix OS متصل و از آن‌ها استفاده کنید.

نسخه‌ی موبایل Remix OS، یعنی همان رام دستکاری شده اندروید، فروشگاه پلی‌استور گوگل را ندارد و باید آن را جداگانه خودتان نصب کنید. راه اندازی آن هم برای کسانی که آشنایی با روت کردن گوشی و نصب رام ندارند، ممکن است کمی در ابتدا پیچیده باشد.

Remix-OS-1

قرار است نسخه‌ی موبایل Remix OS در تابستان عرضه شود.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. حسن ر.

    Remix OS رو من امتحان کردم. خیلی پایدار نبود و بعضا برنامه‌ها توش هنگ می‌کردن. البته اکثر Android emulator ها چنین مشکلاتی دارند ولی این بنظرم بیشتر داشت.

  2. من

    خیلی جالب بود
    بعد سوالی که برام پیش اومد این بودکه برای استفاده از این کامپیوتر حتما باید سیستم عامل گوشیمون هم remix باشه؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه