نسخه بتای فال‌آوت ۷۶ در مهر عرضه می‌شود

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Fallout 76

شرکت بازی‌سازی بتسدا زمان شروع بتای «فال‌آوت ۷۶» (Fallout 76) را مشخص کرده است. قرار است در اکتبر امسال، نسخه‌ی آزمایشی این بازی در اختیار افراد قرار بگیرد. تنها کسانی می‌توانند نسخه‌ی بتای بازی Fallout 76 را تجربه کنند که بازی را پیش‌خرید کرده باشند.

بازی Fallout 76 قرار است در روز ۱۴ نوامبر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

در راستای روابط خوب شرکت بازی‌سازی بتسدا با مایکروسافت و قراردادهای این دو شرکت، بتا فال‌آوت ۷۶ اول روی ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود. اینکه دقیقا این انحصار چه مدت زمان طول خواهد کشید، مشخص نیست. با این حال، بتسدا گفته است که بتا را در ماه اکتبر روی سه پلتفرم عرضه خواهند کرد، در نتیجه احتمالا یکی دو هفته پس از عرضه‌ی بتا روی ایکس‌باکس وان، می‌توانیم انتظار داشته باشیم بتا روی پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر هم عرضه شود.

بتا فال‌آوت ۷۶

بتسدا صحبت زیادی از مکانیک‌ها و سیستم‌های فال‌آوت ۷۶ نکرده است؛ طوری که فقط می‌دانیم بازی آنلاین است و گیمرها می‌توانند در دنیای بسیار بزرگ آن با یکدیگر به انجام مراحل و کوئست‌ها بپردازند. به نظر می‌رسد اطلاعات بیشتر از بازی به زودی منتشر خواهد شد.

قرار است در نمایشگاه کوایک-کان امسال یک برنامه هم مختص فال‌آوت ۷۶ برگزار شود. بتسدا گیمرها را تشویق کرده است تا در فروم‌های رسمی فال‌آوت هر سوالی که درباره‌ی فال‌آوت ۷۶ دارند را مطرح کنند. این سوال‌ها قرار است در پنل فال‌آوت ۷۶ که در کوایک-کان ۲۰۱۸ برگزار می‌شود، پاسخ داده شوند. این برنامه به صورت زنده از سرویس‌های توییچ و میکسر مایکروسافت پخش خواهد شد.

بتا فال‌آوت ۷۶

فال‌آوت ۷۶ اولین بازی آنلاین استودیوی بازی‌سازی بتسدا است و این موضوع عرضه‌ی یک نسخه‌ی بتا را برای بازی بسیار مهم می‌کند. بررسی وضعیت سرورها و اجرای بازی، کمترین نگرانی بتسدا خواهد بود. فال‌آوت ۷۶ به عنوان اولین نقش‌آفرینی آنلاین بتسدا، بدون شک نیازمند تنظیمات زیادی خواهد بود؛ تنظیماتی که باید در نتیجه‌ی دریافت بازخورد از سوی گیمرها اعمال شوند.

بازی فال‌آوت ۷۶ قرار است در روز ۱۴ نوامبر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: Bethesda Twitter

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه