بخش داستانی Battlefront 2 شش تا هفت ساعت است

۳ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف قسمت اول بازی Star Wars: Battlefront، الکترونیک آرتز تصمیم گرفته است تا شماره‌ی جدید این بازی یک بخش داستانی پر و پیمان داشته باشد. بخش داستانی بازی ظاهرا قرار است به اندازه‌ی یک کال آو دیوتی یا بتلفیلد سرگرم‌تان کند. تهیه کننده‌ی Star Wars: Battlefront 2 اخیرا گفته است که تمام کردن بخش داستانی بازی بین ۵ تا ۷ ساعت طول خواهد کشید.

‌بتل‌فرانت ۲ در روز ۱۷ نوامبر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

«دیوید رابیلارد» (David Robillard) به خبرگزاری Press Start گفته است: «فکر می‌کنیم که ۵ تا ۷ ساعت، یا شاید ۸ ساعت، زمان خوبی برای یک بخش تک-نفره‌ی داستانی است. برنامه داشتیم که کاملا داستان و روند مجموعه‌ی جنگ ستارگان را رعایت کنیم و در بازی به آن بپردازیم.»

چند روز پیش بود که الکترونیک آرتز یک تریلر جدید بسیار خوب از بخش داستانی Battlefront 2 منتشر کرد. این تریلر همه‌ی آنچه از یک جنگ ستارگان خوب انتظار داریم را در اختیارمان قرار داده بود.

بازی‌کننده‌های بسیاری از نبود بخش تک-نفره در شماره‌ی اول Battlefront شکایت کرده بودند و به همین دلیل است که الکترونیک آرتز و استودیوی بازی‌سازی DICE تصمیم به ساخت یک بخش داستانی را برای بازی دوم گرفتند. بخش داستانی Battlefront 2 جدی و کاملا مهم است؛ طوری که شرکت فیلم‌سازی لوکاس فیلم و دیزنی، صاحبان جنگ ستارگان، گفته‌اند که داستان Battlefront 2 بخشی از خط داستانی اصلی جنگ ستارگان محسوب خواهد شد.

می‌توانید در ادامه تریلر جدید بخش داستانی Star Wars: Battlefront 2 را ببینید. این بازی در روز ۱۷ نوامبر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پویا

    پر و پیمان =/= هفت هشت ساعت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه