بهترین فرصت برای خرید لوازم جانبی دیجیتال

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لوازم جانبی دیجیتال

روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه‌ی همین هفته، تعداد زیادی از کالاهای گروه لوازم جانبی دیجیتال فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با «تخفیف تا ۴۰درصد + ۱۰ درصد» عرضه می‌شوند. این کالاها شامل اقلام مختلف مثل هدفون، پاوربانک، کابل تبدیل و کوله لپ‌تاپ است.

در جشنواره‌ی «بهترین فرصت»، هر هفته تعداد زیادی از اقلام یکی از گروه‌های کالایی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، با تخفیف‌هایی هیجان‌انگیز به فروش می‌رسند.

بهترین فرصت برای دوست‌داران تکنولوژی

اگر اهل سفرید یا ساعات زیادی بیرون از خانه هستید حتما به یک پاوربانک (شارژر همراه) نیاز دارید. جشنواره‌ی بهترین فرصت دیجی‌کالا با تخفیف‌های باورنکردنی وقت خوبی برای خرید انواع پاوربانک از برندهای معروف است.

اگر از طرفداران موسیقی هستید گزینه‌های فوق‌العاده‌ای از هدفون و هدست‌های دیجی‌کالا خواهید داشت. شاید هم مشاغلی مثل مدیریت، مهندسی یا رانندگی دارید و یک هندزفری بی‌سیم بهترین انتخاب برای روزهای کاری شما خواهد بود. در کنار این‌ها شاید یک هدست واقعیت مجازی بتواند هدیه‌ای فراموش نشدنی به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید باشد.

کوله‌پشتی لپ‌تاپ، پایه مونوپاد، شارژر فندکی، انواع کابل تبدیل و کاور و محافظ گوشی تنها بخشی از کالاهای جشنواره بهترین فرصت دیجی‌کالا هستند که با تخفیف‌های باورنکردنی به فروش می‌رسند.

هر هفته یک گروه کالایی جدید با تا ۴۰ درصد + ۱۰ درصد تخفیف

در جشنواره بهترین فرصت روی هر کالا تا ۴۰درصد تخفیف وجود دارد و علاوه بر این با یک کد تخفیف هیجان‌انگیز  می‌توانید ۱۰ درصد تخفیف بیشتر بگیرید. فراموش نکنید این کد تخفیف برای سفارش‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان است.

کد تخفیف: accessory9607

در هفته‌های آینده کالاهای موجود در گروه‌های مختلف، از لوازم دیجیتال گرفته تا لوازم‌خانگی، ابزار و الکتریک و لوازم جانبی خودرو با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قرار خواهند گرفت.

بنابراین روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه‌ی همین هفته (۳ تا ۵ مهر ۹۶) به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بیایید و با شرکت در جشنواره‌ی «بهترین فرصت»، شانس خود را برای خرید هیجان‌انگیزتر آنچه از لوازم جانبی دیجیتال نیاز دارید، بیازمایید.

«بهترین فرصت» هفته‌های آینده را از دست ندهید!

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه