به‌زودی اولین گوشی ۳ بعدی HD بدون نیاز به عینک عرضه می‌شود

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در گوشی‌هایی مانند HTC EVO 3D و ال‌جی Optimus 3D از صفحه نمایش ۳D استفاده شده بود. رزولوشن صفحه نمایش گوشی EVO 3D که توسط شرکت HTC تولید شده بود ۵۴۰×۹۶۰ پیکسل بود. همچنین در گوشی ال‌جی Optimus 3D از صفحه نمایش با رزولوشن ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل بهره گرفته شده بود.

به نظر می‌رسد یک گوشی هوشمند جدید با نمایشگر ۳ بعدی که برای اولین‌بار با رزولوشن HD همراه است، در راه است. به‌نظر می‌رسد نام این گوشی Discovery S1 باشد.

این در حالی است که براساس اخبار منتشر شده، شرکت VKWorld قصد دارد اولین گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ۳ بعدی با کیفیت HD را تولید و در بازار عرضه کند. به‌نظر می‌رسد نام این گوشی Discovery S1 است که بدون نیاز به عینک مخصوص قابل استفاده است.

پیش از این شرکت نینتندو اولین محصول ۳ بعدی بدون نیاز به استفاده از عینک را طراحی و تولید کرده بود. نینتندو ۳DS یک کنسول بازی قابل حمل است که امکاناتی مانند بازی ۳ بعدی، فیلم‌برداری و عکس‌برداری ۳ بعدی را دارد. قرار است شرکت VKWorld در گوشی هوشمند Discovery S1 از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با فناوری گوریلاگلس ۳، رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ و تراکم پیکسلی ۲۶۷ پیکسل در اینچ استفاده شود. براین اساس این محصول اولین گوشی هوشمند ۵.۵ اینچی با کیفیت HD خواهد بود.

3d-2

لازم به ذکر است که گوشی‌های ال‌جی و HTC هم محصولات خوبی بودند و برخی از ویدئوهای یوتیوب را به صورت ۳ بعدی نمایش می‌دادند. همچنین دوربین این گوشی‌ها لنز دوگانه داشت که امکان عکس‌برداری‌های ۳ بعدی را فراهم می‌کرد. این در حالی است که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های دوربین در گوشی هوشمند Discovery S1 منتشر نشده است.

البته بد نیست به این موضوع هم اشاره کرد که پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر تهوع و سرگیجه در حین کار با این گوشی‌های هوشمند ۳ بعدی از سوی کاربران منتشر شده بود. به هر حال مدت زیادی از زمان تولید و عرضه این دو گوشی گذشته است و جالب است که ببینیم در حال حاضر فناوری نمایشگرهای ۳ بعدی بدون نیاز به عینک چقدر پیشرفت کرده است. لازم به ذکر است که شرکت سازنده این محصول هنوز اطلاعاتی در مورد زمان معرفی و قیمت عرضه این گوشی اعلام نکرده است.

1

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه