تریلر بهترین بخش Gears 4 را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

توانسته‌ایم بخش چند نفره‌ی قسمت چهارم از مجموعه بازی‌های «چرخ‌های جنگ» (Gears of War)‌ را در قالب یک بتا امتحان کنیم، اما دست‌مان به بهترین حالت این بخش یعنی Horde Mode نخورده است. این بخش که بدون شک جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین حالت چند نفره در مجموعه‌ی Gears است، قوی‌تر از گذشته در Gears 4 حضور دارد. مایکروسافت تریلری از این بخش منتشر کرده است.

Gears of War 4 قرار است در روز یازدهم اکتبر عرضه شود.

این بخش پنج-نفره در Gears 4 قابلیت‌های جدیدی هم پیدا کرده است. برای مثال، شخصیت‌ها هر کدام کلاس متفاوتی دارند؛ طوری که این کلاس‌ها با قابلیت‌ها، توانایی‌ها و اسلحه‌های متفاوت همراه شده‌اند. تریلر جدیدی هم که از Horde Mode منتشر شده، این قابلیت‌های را به خوبی به تصویر می‌کشد.

در تریلر منتشر شده از این بخش، هم‌چنین می‌توانیم کیفیت گرافیکی بخش چند نفره‌ی Gears 4 را ببینیم که در مقایسه با نسخه‌ی آزمایشی، بسیار پیشرفت کرده است. گرافیک نسخه‌ی بتای بازی اصلا خوب نبود و این موضوع، صدای بازی‌کننده‌ها را در آورده بود؛ با این حال سازندگان بازی گفته بودند که نسخه‌ی بتای Gears 4 اصلا گرافیک نسخه‌ی نهایی را نشان نمی‌دهد.

حالت Horde Mode در مجموعه بازی‌های Gears of War، موج به موج دشمنان مختلف را به جان بازی‌کننده‌ها می‌اندازد. این بخش آن‌قدر محبوب شد که بخش داستانی Gears of War: Judgment تمام و کمال شبیه به یک Horde Mode ساخته شده بود.

Gears of War 4 قرار است در روز یازدهم اکتبر برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه شود. می‌توانید تریلر Horde Mode این بازی را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Gears4_PAX_MapRelic Gears4_PAX_horde_Sniper Gears4_PAX_horde_overkill Gears4_PAX_horde_enemies Gears4_PAX_horde_boss

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: VG247

‌‌‌‌‌Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه