تریلر جدید Shadow of the Tomb Raider و تصاویر آن را ببینید

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه
بازی Shadow of the Tomb Raider

اواخر سال گذشته بود که شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس با تایید شایعات منتشر شده، از ساخت قسمت بعدی مجموعه بازی‌های «توم ریدر» به اسم «سایه‌ی توم ریدر» (Shadow of the Tomb Raider) خبر داد. این بازی به تازگی با نمایش تریلر و تصاویری جدید، به صورت کامل رونمایی شده است.

قرار است Shadow of the Tomb Raider در روز ۱۴ سپتامبر سال جاری روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود.

با توجه به اینکه استودیوی بازی‌سازی «کریستال داینامیکس» (Crystal Dynamics)، سازنده‌ی اصلی مجموعه بازی‌های توم ریدر، مشغول ساخت یک بازی بر اساس «انتقام‌جویان» (The Avengers) است، ساخت این توم ریدر جدید به دست استودیوی دیگری افتاده است.

استودیوی بازی‌سازی Eidos Montreal بازی Shadow of the Tomb Raider را می‌سازد؛ استودیویی که ساخت قسمت‌های جدید و بسیار خوب مجموعه‌ی Deus Ex را در کارنامه‌ی خود دارد.

بازی Shadow of the Tomb Raider

اسکوئر انیکس در توضیح Shadow of the Tomb Raider گفته است که این بازی، پایان سه‌گانه‌ای خواهد بود که با «توم ریدر» (Tomb Raider) سال ۲۰۱۳ آغاز شد و جوانی‌های «لارا کرافت» (Lara Croft) را به تصویر کشید. قرار است Shadow of the Tomb Raider چگونگی تبدیل شدن لارا کرافت به باستان‌شناس معروف مجموعه‌ی توم ریدر را نشان دهد. در این بازی جدید، لارا به مقبره‌ها و معابد مایاها می‌رود و تلاش می‌کند که دنیا را از نابودی نجات دهد.

بازی از نظر ساختاری، به دو قسمت اخیر این مجموعه نزدیک است، ولی ظاهرا سعی شده تا صحنه‌های سینمایی و از پیش‌ تعیین شده‌ی بیشتری را در خود جای دهد. بازی هم‌چنین مکانیک‌ها و سیستم‌های بیشتری برای زنده ماندن و بقا در جنگل دارد. محیط بازی پر خواهد بود از مقبره‌های مختلف که می‌توان در آن‌ها گشت و گذار کرد و به حل معما مشغول شد.

می‌توانید در ادامه تریلر جدید منتشر شده از بازی و هم‌چنین تصاویری از آن را ببینید.

قرار است Shadow of the Tomb Raider در روز ۱۴ سپتامبر سال جاری روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود.

shadow of the tomb raider
Tomb Raider

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه