تریلر فیلم سینمایی وارکرفت دو روز دیگر به نمایش درخواهد آمد

۱۳ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اهالی بازی شدیدا نگران نسخه‌ی سینمایی «وارکرفت» (Warcraft) هستند که به‌‌زودی روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت. آن‌ها حق دارند؛ تا حالا ده‌ها فیلم سینمایی از روی بازی‌های ویدیویی ساخته شده که عموما نتیجه‌ی خوبی نداشته و نتوانسته‌اند رضایت کارشناسان حوزه‌ی بازی و سینما را جلب کنند.

فیلم وارکرفت احتمالا در قالب یک سه‌گانه خواهد بود.

صفحه‌ی رسمی نسخه‌ی سینمایی وار کرافت در فیس‌بوک اعلام کرده که تریلر رسمی این فیلم در روز جمعه ۱۵ آبان رونمایی خواهد شد؛ دقیقا هم‌زمان با آغاز نمایشگاه BlizzCon 2015. قبلا هم شایعه شده بود که تریلر در این ماه و نزدیک به تاریخ برگزاری «بلیزکان ۲۰۱۵» (۲۰۱۵ BlizzCon) منتشر خواهد شد.

این اتفاق بسیار خوبی است چون تا حالا هر اطلاعاتی که درباره‌ی این فیلم به دست آورده بودیم، از ویدیوهای خیلی ناقص و حرف‌های پیرامون آن‌ها بوده که فقط به عطش طرفداران‌اش می‌افزود؛ به جز چند پوستر سینمایی که چند وقت پیش رونمایی شدند.

تاریخ اکران فیلم وار کرفت تا حالا دو بار به تعویق افتاده و در جدیدترین اخبار گفته شد که این فیلم در تابستان سال آینده اکران خواهد شد.

همچنین در خبرهای ناموثق شنیده شده که این فیلم احتمالا در قالب یک سه‌گانه خواهد بود. این هم با در نظر گرفتن این موضوع که مجموعه بازی‌های استراتژی وارکرفت، در سه قسمت عرضه شده است، منطقی به نظر می‌رسد.

warcraft- alliance-wallpaper

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. مصطفی

    یعنی بی صبرانه منتظر فیلمش هستم ها.
    بازیش که یه دنیایی بود برا خودش.
    اگه فیلمش حداقل در سطح ارباب حلقه ها ام باشه کافیه.

    1. Das Reich

      حداقل در سطح ارباب حلقه ها باشه؟
      ارباب حلقه ها شاهکاریه واسه خودش

  2. pouyan

    امد خودتون بزاریدش لطفا
    خیلی مشتاقیم داستان وارکرافت خیلی قشنگ بود

    ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه