تست عمر باتری گوشی گلکسی نوت ۵

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وب‌سایت GSMArena باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۵ را مورد آزمون قرار داد و نتایج آن را منتشر کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۵ به عنوان یک دستگاه جدید در رسانه‌های مختلف مورد آزمون قرار می‌گیرد. این بار، عمر باتری این گوشی آزمایش شده است.

براساس این نتایج، یک شارژ کامل گوشی توانست به مدت بیست و هشت و نیم ساعت مکالمه‌ی تلفنی در اختیار قرار دهد. این امتیاز دقیقا مشابه امتیاز گلکسی نوت ۴ است. البته باید این نکته را در نظر داشت که باتری گوشی جدید سامسونگ کوچک تر از نمونه ی قبلی است.

test1
با گلکسی نوت ۵ می توان به مدت ۱۰ ساعت و ۴۳ دقیقه در وب گشت و گذار کرد که این بار هم مشابه مدل قبلی‌اش عمل کرد. با توجه به اینکه باتری نوت ۵ کوچک‌تر از نوت ۴ است، این امتیاز یک موفقیت محسوب می‌شود.

test2
تا جایی که به پخش ویدیو مربوط می‌شود، باتری کوچک‌تر نسبتا یک نکته‌ی منفی محسوب می‌شود. فبلت (Phablet) رده بالای جدید سامسونگ با یک شارژ کامل به مدت ۱۴ ساعت ویدیو پخش کرد. این مدت زمان حدود چهار ساعت از نوت ۴ کمتر است.

test3
عملکرد فوق‌العاده‌ی چیپست اگزینوس ۱۴ نانومتری ۷۴۲۰ این امکان را برای سامسونگ گلکسی نوت ۵ فراهم کرد که در تست باتری به مدت ۸۵ ساعت در حالت آماده به کار دوام بیاورد. به این ترتیب فبلت (Phabelt) نوت ۵ با یک بار شارژ، به مدت ۳ روز کامل دوام می‌آورد.
با این اوصاف، عملکرد خوبی که باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی نوت ۵ نشان داد، می‌تواند برای آن دسته از کاربرانی هم که استفاده‌ی زیادی از گوشی دارند، رضایت‌بخش باشد.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهران

    تست باطری نوت پنج با عکس واضح از نوت چار… شروع طوفانی واسه دیجی مگ

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      تصویر اصلاح شد. ممنون از توجه شما.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه