تسلا سایبرتراک مستحکم تر از فورد F-350 خواهد بود

۱۶ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خودروهای پیکاپ، به واسطه قدرت فوق العاده و کاربردهای چندجانبه، همواره مورد توجه خریداران آمریکایی قرار داشته‌اند. سبک کلی بدنه این خودروها در طی این سال‌ها، بدون تغییر بوده و همان ظاهر سنتی را حفظ کرده‌اند. اما از سوی دیگر، نسل به نسل، بر قدرت و استقامت این خودروها افزوده شده است. یکی از قوی‌ترین و سرسخت ترین پیکاپ‌های آمریکایی، فورد سری F‌ است که نسخه فورد F-350 از این سری، به عنوان یک پیکاپ محکم و فوق العاده قدرتمند آمریکایی شناخته می‌شود. بهترین پیکاپی که این روزها می‌توان در ایالات متحده خریداری کرد، دقیقا مدل فورد F-350 است.

از دیگر سو، مدتی است که پیکاپ تسلا سایبرتراک، به عنوان خودرویی فوق العاده کارآمد رونمایی شده است. این پیکاپ تمام برقی، با ظاهر عجیب و غرییش، سر و صدای بسیاری در فضای رسانه‌ای به راه انداخته و اکنون شاهد فیلم‌های مربوط به درگ‌ها و نبرد‌های مختلف بین تسلا سایبرتراک و دیگر رقبا هستیم که هر روزه منتشر می‌شود. بسیاری از خریداران و طرفداران سنتی پیکاپ‌ها، نگران این مساله هستند که آیا تنها توجه تسلا، معطوف به قدرت و سرعت بوده است؟ و یا اینکه سایبرتراک خودرویی مقاوم و سرسخت، همانند پیکاپ‌های فورد خواهد بود؟

این سوال را یکی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر، از ایلان ماسک مطرح کرده است. در این ویدیو، که توسط وی به اشتراک گذاشته شده، یک دستگاه فورد F-350 مورد آزمون سختگیرانه‌ای قرار گرفته و در اثر این آزمون، بدنه دچار خسارت می‌شود. ایلان ماسک در جواب این فرد، به وی اطمینان داده که چنین مشکلاتی برای تسلا سایبرتراک پیش نخواهد آمد. تسلا سایبرتراک، به سیستم تعلیق تطبیق شونده با هوا مجهز است و یک کنترل تعدیل کننده، همواره فنرها و کمک‌فنرها را مورد نظارت قرار می‌دهد. با این وجود، باید تا زمان عرضه انبوه تسلا سایبرتراک به بازار صبر کنیم.

منبع: insideevs

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه