تسلا مدل ۳‌ سرانجام به شارژر وایرلس و درگاه USB مجهز شد

۱۳ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تسلا مدل ۳‌

خودروهای تسلا مدل ۳ که در کارخانه فرمونت ایالت کالیفرنیا ساخته می‌شوند به شارژر بی‌سیم و درگاه USB تایپ سی مجهز می‌شوند. این امکانات باعث می‌شود تسلا مدل ۳ ساخت آمریکا شبیه مدل‌های تسلا شود که در کارخانه چین ساخته می‌شوند.

شارژر بی‌سیم گوشی و درگاه‌های USB تایپ سی اولین بار در تسلا مدل Y استفاده شدند، که از ماه مارس در اختیار مشتریان قرار گرفتند. تسلا از آن زمان تلاش کرده تا از برخی امکانات مدل جدید Y در مدل قدیمی ۳ استفاده کند.

امکانات گفته شده ابتدا در خودروهای مونتاژ شده در چین مورد استفاده قرار گرفتند و از ۴ ژوئن به صورت استاندارد روی تسلا مدل ۳ های تولیدی قرار خواهند گرفت.

تسلا به کسانی که از مدل ۳ ساخته شده قبل از ۴ ژوئن ۲۰۲۰ استفاده می‌کنند این امکانات را با قیمت ۱۲۵ دلار عرضه می‌کند. شرکت لوازم جانبی جدا پروداکتس هم شارژر بی‌سیم گوشی را به قیمت ۹۹ دلار می‌فروشد.

شارژر وایرلس

این امکانات احتمالا بخشی از تصمیم تسلا برای کارآمدتر کردن خودروهای خودش است و باعث می‌شود مشتریانی که به دلیل بحران همه‌گیر کرونا از خرید خودرو صرف‌نظر کرده بودند، به خرید محصولات این شرکت ترغیب شوند.

تسلا در سه ماهه اول امسال ۸۸۴۰۰ خودرو را تحویل مشتریان خودش داده و با وجود کاهش ۲۱ درصدی فروش نسبت به سه ماهه قبلی به دلیل بحران کرونا، فراتر از انتظارات ظاهر شده است. تسلا در سه ماهه اول امسال ۱۰۳ هزار خودرو الکتریکی تولید کرده که ۲٪ کمتر از زمان مشابه سال گذشته است.

کووید ۱۹ زنجیره تامین و فروش جهانی در چین و اروپا را در سه ‌ماهه اول سال به شدت مختل کرد. کرونا اوضاع اقتصادی آمریکا را تا پایان سه ماهه اول بحرانی کرد و سپس سه ماهه دوم سال را هم تحت تاثیر قرار داد.

تسلا معمولا گزارش تولید و تحویل خودروهای هر سه ماه را چند روز پس از پایان آن دوره اعلام می‌کند. سه ماهه دوم امسال روز ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد.

منبع: tecjcrunch

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه