تصاویر احتمالی هواوی P10 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال زیاد تلفن همراه هوشمند Huawei P10 ماه آینده در نمایشگاه MWC  معرفی خواهد شد؛ اما امروز اولین تصاویر از این گوشی جدید به بیرون درز کرده است. این تصاویر از رسانه‌های کشور چین به بیرون درز کرده‌اند و اطلاعات مختلفی از P10 به ما می‌دهند.

در تصاویر لو رفته مشخص شده که سنسور تشخیص اثر انگشت گوشی هواوی P10 در پشت گوشی قرار ندارد و هواوی آن را به جلو و روی دکمه‌ی خانه انتقال داده است. در پشت گوشی همچنان دوربین دوتایی را مشاهده خواهید کرد که در کنار فلش دوگانه با فوکوس خودکار لیزری قرار گرفته است.

در شایعات گفته شده که این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خمیده مجهز شده است. گفته شده دقت تصویر این صفحه نمایش ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی P10 از نظر ظاهر تفاوت زیادی با P9 ندارد و هواوی همان طراحی قبلی را با اندکی تغییرات برای گوشی جدید در نظر گرفته است.

در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از این گوشی معرفی نشده‌ی هواوی را مشاهده کنید:

Alleged-Huawei-P10 Alleged-Huawei-P10 (2) Alleged-Huawei-P10 (1)

منبع: androidpure

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ARMAN

    این اواخر پنل جلویی گوشی ها به شدت به S7 شباهت پیدا کرده. مال شیاءومی هم چیزی شبیه همین بود. (اگه اشتباه نکنم شیاءومی max بود)

  2. Avatar gold

    ازهواوی خیلی بدم میادحاضرنیستم پول به گوشی های هواوی بدم

    1. Avatar majid

      منم این اشتباهو میکردم با اصرار زیاد همکارم هواوی خریدم ولی الان کاملا راضیم حاضر نیستم با گوشی دیگه ای عوضش کنم .

      1. Avatar بنیامین

        درک میکنم چرا دیگه به مارک دیگه ایی نمی تونی فکر کنی من p8 FULLگرفتم با هر گوشی که فکر کنی مقایسه کردم گوشی من یه چیز دیگه است

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه