تصاویر تبلت فوق باریک VIDAA Mirror منتشر شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هایسنس یکی از توسعه‌دهندگان ابزارهای هوشمند است که در چین فعالیت می‌کند. این شرکت از مدت‌ها پیش در حال کار روی یک تبلت بسیار باریک به‌نام VIDAA Mirror بود که به‌تازگی تصاویر آن منتشر شده است.

به‌تازگی تصاویر مربوط به تبلت فوق باریک VIDAA Mirror، جدیدترین محصول شرکت «هایسنس» (HiSense) منتشر شده است.

شرکت سازنده این محصول را با طراحی ظاهری ساده و بسیار باریک تولید کرده است. در این تبلت از یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل بهره گرفته شده که ۹۰ درصد بدنه‌ی ۸.۵ اینچی آن را شامل می‌شود. صفحه‌نمایش این محصول حاشیه‌های بسیار کمی دارد و تنها یک سمت آن حاشیه‌ی ۱ اینچی دارد؛ براین اساس به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده برخی قطعات سخت‌افزاری اصلی این تبلت را در این قسمت از حاشیه قرار داده است. البته لازم به‌ذکر است که این حاشیه در مواقعی که قرار است از این محصول به‌صورت افقی استفاده شود کمک کرده و باعث می‌شود دستگاه راحت‌تر در دست قرار بگیرد و کار با آن ساده‌تر شود.

VIDDA-2

همان‌طور که در تصاویر منتشر شده مشاهده می‌کنید طراحی قسمت پشت این تبلت تخت نبوده و مانند دیگر محصولات عرضه شده در بازار لبه‌های منحنی ندارد. همچنین شرکت هایسنس در قسمتی از پشت تبلت VIDAA Mirror دکمه پاور و بلندگوهای استریو را قرار داده است.

VIDDA-3

در قسمت برآمده‌ی زیر دستگاه هم پورت USB به‌عنوان تنها خروجی این تبلت دیده می‌شود. ضخامت این دستگاه ۳.۴ میلی‌متر و وزن آن ۲۸۰ گرم است.

VIDDA-4

توان پردازشی این محصول از طریق یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای RK 3288 تامین می‌شود. در این تبلت ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار داده شده است. از دیگر ویژگی‌های این تبلت فوق باریک باید به اندروید ۵.۰ لالی‌پاپ، بلوتوث و وای‌فای اشاره کرد. شرکت هایسنس در حال حاضر این محصول را با قیمت ۲۸۲ دلار در برخی فروشگاه‌های چین عرضه کرده است.

منبع: Gizmo China

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه