تصاویر جدید سونی اکسپریا XZ1 را ببینید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی سونی اکسپریا XZ1 پرچم‌دار نسل آینده گوشی‌های شرکت سونی است. این مدل از گوشی XZ پریمیوم کوچکتر است اما تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵، یک دوربین قدرتمند و طراحی مربعی (در کناره‌ها) خواهد داشت.

تصاویری که در اختیارمان قرار گرفته است، پنل پشتی گوشی XZ1 را نشان می‌دهند. این پنل فلزی است و ظاهرا قرار است ضد آب هم طراحی شود؛ خاصیتی که خلاف انتظاری که درباره پرچم‌داران سری اکسپریا داریم نیست. اما یک نکته نسبتا عجیب در طراحی این گوشی فلش بسیار بزرگی است که در آن به کار رفته است. این فلش از فلشی که در XZ Premium به کار رفته بزرگتر است. شاید اکسپریا XZ1 قابلیت‌های فوکوس خاص و ویژه‌ای هم داشته باشد. می‌دانیم که مدل Premium فوکوس خودکار لیزری و سنسور RGBC-IR (سنسوری که برای ثبت رنگ‌های طبیعی‌تر به کار می‎رود) داشت.

طبق اطلاعاتی که تا این لحظه در اختیار داریم، گوشی اکسپریا XZ1 یک سنسور ۱۹ مگاپیکسلی دارد که می‌تواند به صورت ۴K ویدیو ضبط کند. همچنین دوربین سلفی این گوشی هم یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است و قابلیت ضبط ۴K دارد. احتمال بسیار زیادی دارد که قابلیت ضبط ویدیوی اسلوموشن ۹۶۰ فریم بر ثانیه در این گوشی هم وجود داشته باشد.

گوشی‌های اکسپریا XZ1، XZ1 Compact و X1 احتمالا در نمایشگاه IFA معرفی خواهد شد و احتمالا حوالی ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برای خرید عموم به بازار عرضه می‌شود. این پرچم‌دار جدید که ظاهرا با اندروید O در اختیار کاربران قرار می‌گیرد قیمتی در حدود ۸۶۰ دلار دارد.

منبع: GSMArena

‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه