وان پلاس ۷ پرو را در تصاویر خبری و در رنگ طلایی ببینید

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی، تصاویر جدید خبری از گوشی وان پلاس ۷ پرو منتشر شده که جزئیات طراحی این گوشی را به خوبی نشان می‌دهد. هفته گذشته نیز دو عکس از این گوشی منتشر شده بود که این گوشی را در رنگ‌های آبی و خاکستری نشان می‌داد اما حالا شاهد این گوشی در رنگ طلایی رنگ هستیم.

اسم رنگ این نسخه از وان پلاس ۷ پرو، Almond خواهد بود که نامی است که در گذشته شرکت‌های برای گوشی‌های طلایی رنگ خود استفاده می‌کردند. در هر صورت به نظر می‌رسد استفاده از عبارت Gold برای رنگ این گوشی، چندان جذابیت ندارد و به همین دلیل وان پلاس ترجیح داده نام Almond را برای رنگ این نسخه از وان پلاس ۷ پرو انتخاب کند.

جدا از رنگ، دیگر جزئیات طراحی این گوشی با عکس‌هایی که پیش‌تر از وان پلاس ۷ پرو دیده بودیم، تفاوتی ندارد. نکته قابل توجه، این است که حالا شاهد دوربین سلفی پاپ‌آپ این گوشی هستیم که به لطف آن، نمایشگر دستگاه بدون هیچ بریدگی یا حفره‌ای خواهد بود. در لبه سمت چپ این گوشی نیز مثل نسل قبلی شاهد دکمه یکپارچه کم و زیاد کردن صدا و در لبه سمت راست، شاهد دکمه پاور و دکمه تغییر وضعیت صدا در این گوشی هستیم.

در درون این سخت‌افزار جذاب، پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ جای خواهد گرفت و همچنین حافظه UFS 3.0 در کنار ۶ تا ۱۲ گیگابایت رم، حاضر خواهد بود. نمایشگر گوشی با لبه‌های خمیده و اندازه ۶.۷ اینچی نیز مشخص شده سرعت ۹۰ هرتزی دارد و از فناوری HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر توسط موسسه DisplayMate بررسی شده و به آن امتیاز A+ داده شده است.

دو گوشی وان پلاس ۷ پرو و وان پلاس ۷، فاقد گواهی IP هستند و این یعنی دقیقا نمی‌دانیم که چقدر این گوشی‌ها می‌توانند در برابر آب و گرد و غبار، مقاوم باشند. خود شرکت وان پلاس در این زمینه اعلام کرده که به دلیل گران بودن دریافت گواهی و در نهایت گران‌تر شدن گوشی، قید گرفتن گواهی IP را زده است.

با نگاهی به بخش پشتی این محصول، شاهد چینش سه تایی دوربین هستیم. دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود و در کنار آن، یک دوربین با لنزی با زوم سه برابری و دوربینی دیگر با لنزی با زاویه عریض قرار خواهد گرفت. این گوشی هفته دیگر و در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه