تصاویر رسمی گوشی ال‌جی G6 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

چیزی به معرفی رسمی گوشی ال‌جی G6 باقی مانده؛ اما اطلاعات مختلفی از این محصول به بیرون درز کرده که باعث شده‌اند با این محصول آشنا باشیم. امروز اولین تصاویر رسمی این گوشی به بیرون درز کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

این تصاویر توسط اکانت توییتر «ایوان بلس» (Evan Blass) منتشر شده‌اند که قبلا هم اطلاعات مختلفی از G6 لو داده بود. گوشی جدید شرکت ال‌جی با بدنه‌ی فلزی ساخته شده و دیگر ساختار ماژولار ندارد. شایعات می‌گویند که LG G6 از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی بهره می‌برد که ال‌جی نام آن را Full Vision گذاشته است. صفحه نمایش G6 اولین صفحه نمایش در دنیا به حساب می‌آید که با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل راهی بازار می‌شود. حتی گفته شده که این محصول در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است و سخت افزار قابل قبولی هم برای آن در نظر گرفته شده است. البته به احتمال زیاد این گوشی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ راهی بازار می‌شود.

شرکت ال‌جی فردا گوشی G6 را رسما معرفی خواهد کرد.

LG-G6-three-colors-leak-01

منبع: توییتر

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar HOSEIN

    گوشیهای الجی کیفیت ساخت خوبی دارن اما الجی باید واقعا به فکر طراحی بهتر باشه و متاسفانه هردفعه یه قابلیت بزرگ رو حذف میکنه و یکی دیگه اضافه میکنه که ممکنه به مذاق خیلی از کاربرا خوش نیاد مثلا جی۳ طراحی بهتر از جی۴..جی۴ انتخاب پلاستیک و چرم که جی۵ نداشت و قابلیت ماژولار که تو جی۵ بود و تو جی۶ نیست

  2. Avatar امیر اسدی

    چرا صورتی نداره؟!

  3. Avatar gol

    چرا گوشی اسمارت art p6601نمی یارید خسته شدم ازبس منتظرموندم قبل سال نو میخوامش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه