تصاویر رندر گوشی سونی اکسپریا L3 منتشر شد

۱۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سونی

یکی از معروف‌ترین افشاکنندگان حوزه گوشی‌های هوشمند، «استیو همرستوفر» (Steve Hemmerstoffer) است که در توییتر با نام کاربری OnLeaks جدیدترین تصاویر و خبرهای مربوط به گوشی‌های هوشمند را منتشر می‌کند. در همین سال جاری، این فرد اطلاعات و تصاویر موثقی را در مورد گوشی‌هایی مانند هواوی P20 پرو، ال‌جی G7 ThinQ، وان‌پلاس ۶T، پیکسل ۳ و حتی آیفون‌های ۲۰۱۸ منتشر کرده است. و ساعاتی پیش هم شاهد انتشار تصاور رندر مربوط به گوشی پایین‌رده سونی تحت عنوان اکسپریا L3 بودیم.

به‌نظر می‌رسد سونی قصد دارد برای گوشی‌های پایین‌رده خود از زبان طراحی جدیدی بهره ببرد. برخلاف گوشی اکسپریا L2 که مجهز به صفحه‌نمایشی با نسبت تصویر ۱۶:۹ بود، نمایشگر ۵.۷ اینچی این گوشی از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. علاوه بر این، حاشیه‌های سمت راست و چپ این نمایشگر هم بسیار کمتر شده ولی در بخش فوقانی و پایینی همچنان شاهد بهره‌گیری از حاشیه‌های نسبتا بزرگی هستیم.

در پنل پشتی، سونی تصمیم گرفته طراحی قدیمی را به‌طور کلی به دور بیندازد و برای این گوشی از جنس پلی‌کربنات برای ساخت پنل پشتی استفاده کرده که تا حدی هم براق است. در گوشه‌ی فوقانی این پنل، می‌توانیم چینش عمودی دوربین دوگانه این گوشی را ببینیم و در پایین آن هم یک فلش تعبیه شده است. در وسط این پنل، لوگوی سونی قرار دارد و در قسمت پایینی آن هم می‌توانیم لوگوی اکسپریا را مشاهده کنیم. در قسمت پایینی بدنه، اسپیکیر، میکروفون و پورت USB-C تعبیه شده و مانند مدل قبلی، در بالای این گوشی جک هدفون وجود دارد. در ضمن باید به حسگر اثر انگشت هم اشاره کنیم که در لبه‌ی راست بدنه جای گرفته است.

با توجه به اینکه اکسپریا L2 در ماه ژانویه در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد، احتمالا در مورد این گوشی هم شاهد چنین زمان‌بندی‌ای باشیم.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه