تصاویر سرفیس پروی جدید، پیش از رونمایی در چین منتشر شدند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آن‌طور که شایعات می‌گویند سرفیس پروی بعدی قرار است چهار روز دیگر معرفی شود و گویا دوم خرداد، روز رونمایی از جدیدترین مدل تبلت‌های محبوب مایکروسافت خواهد بود. اما در عین حال هنوز دو هفته هم از روزی نمی‌گذرد که مایکروسافت اعلام کرد سرفیس پرو ۵ تنها در صورتی عرضه می‌شود که «قادر به ارایه‌ی تغییرات محسوسی برای کاربران باشد.»

این ادعا طبیعتا بدون اساس مطرح نشده و همچنان می‌تواند مصداق داشته باشد؛ حتی اگر مایکروسافت در مراسمی که به‌زودی در چین برگزار می‌کند دست به معرفی یک تبلت جدید جایگزین سرفیس پرو ۴ بزند. برخی رسانه‌ها تصاویری (طرح‌های سه‌بعدی)  را هم از این تبلت جدید منتشر کرده‌اند.

نام مفید و مختصر این تبلت جدید، سرفیس پرو است و به همین دلیل هم هست که مایکروسافت صادقانه از قبل اعلام کرد سرفیس پرو ۵ در کار نیست و احتمالا به این زودی‌ها هم به بازار نمی‌آید.

این‌طور که از عکس‌ها و اخبار پراکنده برمی‌آید سرفیس پروی جدید کاملا یادآور سرفیس پرو ۴ است که انگار حس تازه‌ای در آن جان گرفته است. تغییرات اساسی، بیشتر در مغز استخوان تبلت صورت گرفته که متاسفانه خبر زیادی در این مورد درز نکرده است و از تصاویر هم طبعا چیز زیادی درباره سخت‌افزار داخلی دستگیرمان نمی‌شود.

اما به هر حال این را می‌دانیم که سرفیس پروی جدید با تعدادی لوازم جانبی از جمله کیبورد و قلم به بازار می‌آید و این لوازم جانبی در رنگ‌های متنوعی هم عرضه می‌شوند. همچنین لوازم جانبی این تبلت احتمالا قابلیت‌های جدیدی را نسبت به قلم و کیبورد سرفیس پرو ۴ خواهند داشت.

طبق معمول به چند روزی صبر و تحمل نیاز داریم تا جزییات کامل و دقیق‌تری را از تبلت جدید مایکروسافت به دست بیاوریم. تا آن روز این رندرها را ببینید که خالی از لطف هم نیست.

منبع: Venture Beat

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سامان

    اگر با طراحی و رنگ مایکروسافت، کیفیت ساخت اپل، و قیمت ایسوس یه لپتاپ بسازن واقعا بهترین در دنیا میشه =))

    1. Avatar لونا

      ایده ال گرایی تا چه حد =)))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه