تصاویر مفهومی از iPad Pro منتشر شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این شایعه‌های زیادی در مورد تصمیم اپل برای طراحی و تولید یک آیپد با صفحه‌نمایش بزرگ شنیده شده بود. این در حالی است که به‌تازگی یک منبع ناشناس تصاویری از رندرهای آپید پرو شرکت اپل منتشر کرده است. براساس اخبار منتشر شده اپل قصد دارد مراحل تولید این تبلت را از شهریور ماه شروع کند.

به‌تازگی تصاویری مفهومی از رندرهای «آیپد پرو» (iPad Pro) شرکت اپل منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد شایعه‌های مربوط به این محصول حقیقت داشته و اپل در حال کار روی یک آیپد پرو ۱۳ اینچی است.

همچنین به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد آیپد پرو خود را حوالی مهر ماه در بازار عرضه کند. با توجه به تصاویر منتشر شده، صفحه‌نمایش این محصول توسط شرکت شارپ ساخته شده و اندازه‌ی دقیق آن ۱۲.۹ اینچ با رزولوشن ۲۷۳۲×۲۰۴۸ و تراکم ۲۶۳ پیکسل در هر اینچ خواهد بود. در صورتی‌که این شایعات صحت داشته باشد، شرکت اپل در شهریور ماه چند مدل آزمایشی از این محصول را تولید کرده و در ماه مهر یا آبان آن را به شکل عمومی راهی بازار خواهد کرد. تا به‌حال اطلاعات زیادی از این آیپد پرو منتشر نشده و تنها مشخص شده که اپل قصد دارد قابلیت Force Touch را در این محصول قرار دهد. این فناوری میزان فشار وارد شده به صفحه‌نمایش را محاسبه کرده و با توجه به آن برنامه‌های متفاوتی را اجرا می‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده قابلیت پشتیبانی از USB Type-C را هم در این تبلت فراهم کند. براساس شایعه‌ها احتمال دارد اپل یک قلم مخصوص هم برای این آیپد پرو در نظر گرفته باشد. لازم به‌ذکر است که هنوز مشخص نیست اپل از چه تکنولوژی‌ برای ساخت قلم این تبلت استفاده خواهد کرد، اما به‌نظر می‌رسد که این قلم به شکلی طراحی می‌شود که تجربه کارکردن با یک خودکار واقعی را به کاربران منتقل کند. با توجه به اطلاعات منتشر شده احتمالا آیپد پرو می‌تواند به‌عنوان رقیبی برای تبلت‌های سرفیس پرو مایکروسافت محسوب شود؛ برهمین اساس این سوال پیش می‌آید که آیا اپل از سیستم‌عامل OS X روی آن استفاده می‌کند یا قرار است سیستم‌عامل iOS روی آن قرار گیرد؟ به احتمال زیاد در ماه آینده جواب این سوال را متوجه خواهیم شد.

ipad-pro-1

ipad-pro-2

ipad-pro-3

ipod-por-4

ipod-pro-5

ipod-pro-6

ipod-pro-7

ipod-pro-8

منبع: PC Mag

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه