تصاویر گوشی میزو MX5 Pro پلاس لو رفت

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی تصاویری از جدیدترین گوشی هوشمند شرکت میزو منتشر شده است. نام این گوشی میزو MX5 Pro پلاس است که به‌عنوان یکی از محصولات رده‌بالا در بازار عرضه خواهد شد. همچنین به‌نظر می‌رسد قرار است این محصول به‌عنوان جایگزین میزو MX5 با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و سخت‌افزاری قدرتمندتر معرفی شود.

به‌تازگی تصاویر و مشخصات گوشی هوشمند MX5 Pro پلاس، جدیدترین محصول شرکت میزو به‌بیرون درز کرده است. این گوشی یکی از محصولات سطح بالا در شرکت میزو محسوب می‌شود.

براساس شایعه‌های منتشر شده احتمالا توان پردازشی این محصول از طریق یک چیپ‌ست Exynos 7420 تامین می‌شود. لازم به‌ذکر است که پردازنده‌ی گوشی میزو MX5 Pro پلاس همان تراشه‌ی استفاده شده در گوشی گلکسی S6 و گلکسی نوت ۵ است. همچنین شرکت سازنده، در این گوشی از ۴ گیگابایت رم و یک دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی بهره گرفته است. براساس تصاویر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد در این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن QHD استفاده شده است. شرکت میزو در گوشی MX5 از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره گرفته بود.

میزو یکی از شرکت‌های مهمی است که بازار رقابت برای کاهش قیمت گوشی‌های هوشمند در چین را گرم کرده است. یکی از سیاست‌های این شرکت تولید گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت با بهره گرفتن از ویژگی‌های سخت‌افزاری بالا است. برای مثال میزو سال گذشته فبلت M1 Note را با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه کرد که در آن از یک صفحه نمایش با رزولوشن ۱۰۸۰p، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک باتری بزرگ بهره گرفته شده بود.

meizu-mx5-pro-plus

منبع: GSM Arena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه