تصویر لو رفته از آنر ۲۰ پرو، دوربین چهارتایی این گوشی را نشان می‌دهد

۱ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پرچمدار آینده شرکت آنر که زیرمجموعه شرکت هواوی به حساب می‌آید، آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو نام دارند. این دو گوشی هنوز معرفی نشده‌اند اما در چند وقت اخیر، هر هفته در اخبار حضور داشته‌اند و شایعات مختلفی درباره آن‌ها شنیده می‌شود. حالا امروز تصویری از نسخه «حرفه‌ای» این گوشی‌ها یا همان Honor 20 Pro منتشر شده که دوربین چهارتایی در بخش پشتی این گوشی را نشان می‌دهد. همچنین جدا از چینش دوربین‌ها، طراحی بخش پشتی این گوشی‌ها، به خوبی مشخص شده است.

در تصویر بالا، چینش دوربین‌های این گوشی به خوبی مشخص شده است. همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید، دوربین بالایی، از نوع پریسکوپی بوده و احتمالا مثل هواوی P30 Pro، دارای زوم ۵ برابری اپتیکال خواهد بود. دوربین‌های دیگر نیز احتمالا یکی از نوع زاویه عریض خواهد بود، یکی دوربین معمولی و اصلی دستگاه خواهد بود و در نهایت یک دوربین ToF برای سنجش سه بعدی عمق میدان.

این دوربین‌ها، به گوشی هواوی P30 Pro شباهت زیادی دارند با این تفاوت که احتمالا سنسور دوربین اصلی، با سنسور دوربین اصلی پی۳۰ پرو، تفاوت خواهد داشت. درواقع شنیده شده که سنسور دوربین اصلی این گوشی، ساخت سونی و مدل IMX600 خواهد بود. هنوز از رزولوشن و جزئیات این سنسور، اطلاعات زیادی در دسترس نیست و باید صبر کنیم تا این گوشی به صورت کامل معرفی شود.

جدا از دوربین‌ها، یک نکته دیگر این است که خبری از سنسور اثر انگشت در بخش پشتی گوشی نیست. این یعنی به احتمال فراوان، شاهد سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این محصول خواهیم بود که در این صورت، پنل نمایشگر گوشی نیز باید از نوع OLED باشد. جدا از این موارد، با توجه به اینکه این گوشی پرچمدار آنر به حساب خواهد آمد، به احتمال فراوان از پردازنده Kirin 980 در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم، بهره خواهد برد. تا معرفی این محصول تقریبا یک ماهی فاصله داریم اما احتمالا در روز‌های پیش رو، اطلاعات و عکس‌های بیشتر هم از آنر ۲۰ پرو منتشر خواهد شد. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه