تصویر لو رفته از گلس آیفون ارزان‌قیمت را ببینید

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلس آیفون

به گزارش Phonearena تصویر جدیدی از گلس آیفون ۶.۱ اینچی منتشر شده است. با این حساب می‌توان پیش‌بینی کرد که شایعات مبتنی بر عرضه‌ی آیفون ارزان قیمت احتمالا درست از آب درآید.

در تصویر منتشر شده سه گلس مختلف را می‌بینیم. اگرچه هنوز درمورد نوع پنل گوشی ارزان‌قیمت آیفون بحث‌های مختلفی وجود دارد و گزارش‌های ضد و نقیضی در این رابطه منتشر شده، با این حال در همین تصویر نکته جالبی به چشم می‌خورد. گلس میانی لبه‌های پهن‌تری نسبت به نمایشگر دارد که به نظر می‌رسد برای پنل LCD طراحی شده است.

البته هنوز نمی‌توان با قاطعیت درمورد این ویژگی طراحی آیفون ارزان‌قیمت صحبت کرد اما براساس پیش‌بینی‌ها اپل برای کاهش قیمت در این محصول، احتمالا از پنل LCD استفاده می‌کند. پیش از این اخباری مبنی بر لغو شدن پروژه ساخت آیفون ارزان‌قیمت شنیده شد. حالا با انتشار این گزارش جدید و لو رفتن تصویر گلس آیفون‌های جدید، احتمال معرفی آیفون پایین‌رده بیشتر می‌شود.

آیفون ارزان قیمت

دو گلس دیگر در تصویر لو رفته نشان می‌دهد که با دو گوشی آیفون کم‌حاشیه روبرو هستیم که این ویژگی را اولین بار در آیفون X سال گذشته دیدیم. بر اساس گزارش‌های متعدد، اپل احتمالا تولید دو آیفون با نمایشگر ۵.۸ اینچی و ۶.۵ اینچی را در دستور کار خود قرار داده است. هر دو گوشی به صفحه نمایش OLED مجهز هستند که بخاطر همین ویژگی با قیمت بالایی به فروش می‌رسند؛ علی‌الخصوص مدل ۶.۵ اینچی اپل که بجز بهره‌مندی از صفحه‌نمایش بزرگ OLED، احتمالا دوربین سه‌تایی مجهز به AR هم دارد.

به نظر شما آیفون‌های جدید اپل چقدر می‌تواند نوآورانه و هیجان‌انگیز باشند؟

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. کچل

    کچل کچل کلاچه روغن کله پاچه

    اپل هرچی میزنه اشغاله

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه