تمرکز بسته به‌روزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ بر روی چه خواهد بود؟

۳۰ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را هفته آینده منتشر می‌کند و حالا کم‌کم وقت آن رسیده که در مورد آپدیت‌های آینده این سیستم عامل صحبت کنیم.

«برد سامز» نویسنده معتبر Neowin خبر داده که مایکروسافت قصد دارد در ماه اکتبر یک بسته به‌روزرسانی جدید با نام Threshold wave 2 برای ویندوز ۱۰ منتشر کند.

چندین ماه قبل خبری از سوی وبسایت Neowin منتشر شد مبنی بر اینکه بسته به‌روزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ با نام Redstone و در سال ۲۰۱۶ برای کاربران این سیستم عرضه خواهد شد. ولی سوال اینجاست که آیا مایکروسافت برای همین سال نیز بسته به‌روزرسانی دیگری منتشر خواهد کرد؟ جواب مثبت است.

«برد سامز» نویسنده معتبر Neowin خبر داده که مایکروسافت قصد دارد در ماه اکتبر یک بسته به‌روزرسانی جدید با نام Threshold wave 2 برای ویندوز ۱۰ منتشر کند. به نقل از افراد آگاه، این آپدیت شامل قابلیت‌های جدید نرم افزاری مهمی نیست و تمرکز اصلی آن بر روی بهبود و افزایش پایداری این سیستم عامل خواهد بود.

این آپدیت تنها سه ماه پس از عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد و قطعا مایکروسافت در این مدت گزارشات زیادی از مشکلات این سیستم عامل دریافت خواهد کرد. بنابراین عرضه یک بسته به‌روزرسانی برای رفع خطاها و بهبود هر چه بیشتر ویندوز ۱۰ کاملا طبیعی به نظر می‌رسد.

ویندوز 10

نام رمز ویندوز جدید مایکروسافت Threshold بود و به همین دلیل آپدیت بعدی آن با نام Threshold wave 2 معروف شده است. رفع خطاها و بهبود وضعیت پایداری ویندوز ۱۰ در اواخر سال جاری، مقدمات لازم برای عرضه آپدیت Redstone را فراهم خواهد کرد. انتظار می‌رود که این آپدیت قابلیت‌های نرم افزاری جدید و مهمی را به ویندوز مایکروسافت بیفزاید. لازم به ذکر است که انتشار بسته‌های به‌روزرسانی به معنی تغییر نسخه ۱۰ به ۱۰.۱ نخواهد بود و نسل جدید ویندوز تا مدت‌های طولانی با همین نسخه ۱۰ شناخته خواهد شد.

منبع: Neowin

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه