تورنمنت بین‌المللی Dota با جایزه‌ی ۲۴ میلیون دلاری شروع شد

۱۸ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تورنمنت بین‌المللی ۲۰۱۷ بازی Dota 2 دیروز رسما آغاز شد. این تورنمنت بزرگ ۲۴ میلیون دلاری، ۱۶ تیم مختلف را در مقابل یکدیگر قرار خواهد داد. این ۱۶ تیم برای دریافت بزرگ‌ترین جایزه‌ی تاریخ مسابقات eSports با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 این تورنمنت بزرگ ۲۴ میلیون دلاری، ۱۶ تیم مختلف را در مقابل یکدیگر قرار خواهد داد.

می‌توانید تمام مسابقات را به صورت زنده از شبکه‌ی Dota 2 در سرویس استریم توییچ (Twitch) نگاه کنید. اگر سری به وب‌سایت رسمی Dota 2 بزنید، می‌توانید هم‌چنین پخش زنده‌ی تمام بازی‌ها را به همراه تصاویری که نتایج و وضعیت بازی‌ها را نشان می‌دهند، دنبال کنید.

اگر آشنایی زیادی با مسابقات Dota 2 یا خود این بازی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم در توییچ به دنبال شبکه‌ای به اسم dota2ti_newcocmer بگردید. همانطور که از اسم این شبکه پیداست، این کانال برای کسانی ساخته شده که تازه به دنیای Dota 2 و مسابقات حرفه‌ای وارد شده‌اند. می‌توانید انتظار داشته باشید که با دیدن این شبکه، حداقل چیزی از گزارش‌های پیچیده و پر از اصطلاح مسابقات سر در بیاورید.

مسابقات بین‌المللی Dota 2 برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ شروع شده بودند و مجموعه جوایز اولین سری این مسابقات، یک میلیون دلار بود. در طول چهار سال گذشته، مسابقات بین‌المللی Dota 2 توانسته رکورد شکنی کنند و به بزرگ‌ترین مسابقات حرفه‌ای eSports تبدیل شوند.

هر عضو تیم برنده‌ی امسال، این شانس را دارد که ۲ میلیون دلار جایزه به خانه ببرد.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Cp.mahdi Cp.mahdi

    بازی ها در سطح خوبی قرار دارن و واقعا قابل پیش بینی نیستن.
    پیشنهاد میکنم به جای تویچ مسابقه ها رو توی قسمت watch خود بازی ببینید که کیفیت بهتره و مصرف اینتر نت کمتره و همه زمین بازی رو میتونید ببینید، گزارشگرا هم هستن.
    امسال گیب سخنرانی نداشت!‌:(

    1. برای دیدن بازی‌ها توی خود بازی باید ده دلار بدین Watch Pass بخرین، ولی توییچ مجانیه!
      در نتیجه همون توییچ فکر کنم جواب‌تر باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه