تکنولوژی تیم سوئد را هم نجات داد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم سوئد

تیم سوئد کار خودش در جام جهانی ۲۰۱۸ را با شکست نماینده آسیا آغاز کرد. در نخستین بازی روز پنجم جام جهانی ۲۰۱۸، تیم های سوئد و کره جنوبی از ساعت ۱۶:۳۰ در دومین بازی گروه ششم رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه به سود به پایان رسید. با این نتیجه وضعیت گروه ششم که روز گذشته در نخستین بازی آن تیم آلمان مقابل مکزیک شکست خورد پیچیده شد.

تیم کره جنوبی بازی را بهتر از حریف اروپایی خودش آغاز کرد اما رفته رفته سوئدی ها مالک توپ و میدان شدند و در چند صحنه هم تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما بی دقتی مهاجمان این تیم باعث شد نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

سوئد که با توجه به پیروزی روز گذشته مکزیک به ۳ امتیاز این بازی نیاز فراوانی داشت، نیمه دوم را هجومی را آغاز کرد و پس از هدر دادن چند فرصت مناسب سرانجام در دقیقه ۶۴ بازی به دلیل تکل خشن مدافع کره روی پای ویکتور کلائسون در داخل محوطه جریمه صاحب ضربه پنالتی شد. داور در ابتدا برای اعلام پنالتی تردید داشت برای همین از کمک داور ویدیویی استفاده کرد و در نهایت ضربه پنالتی به سود سوئد اعلام کرد تا آندریاس گرانکویست آن را به گل تبدیل کند. کره پس از این گل برای چند دقیقه روی دروازه سوئد فشار آورد اما نتوانست موقعیت حدی خلق کند تا نماینده اروپا بار دیگر کنترل بازی را در دست بگیرد. بازیکنان کره جنوبی در دقایق پایانی بازی روی به سانترهای بلند آوردند و چند بار دروازه سوئد را تهدید کردند اما در نهایت این بازی با شکست نماینده آسیا به پایان رسید.

سوئد با این پیروزی ۳ امتیازی شد تا بالاتر از مکزیک در رده اول گروه ششم قرار بگیرد. آلمان و کره جنوبی هم به ترتیب در رده های سوم و چهارم گروه قرار گرفتند. سوئد در دور دوم به مصاف آلمان خواهد رفت و در دور سوم هم با مکزیک بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه