مایکروسافت تیزری از رابط کاربری جدید ویندوز ۱۰ منتشر کرد

۲ فروردین ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
رابط کاربری جدید ویندوز 10

امروز پانوس پانای، مدیر بخش ویندوز و سخت‌افزار مایکروسافت، در صفحه رسمی خود در اینستاگرام تیزری از رابط کاربری جدید ویندوز ۱۰ منتشر کرد که بخش مهمی از تغییرات صورت گرفته در آن را به نمایش می‌گذارد.

مایکروسافت قرار است به زودی و در جریان رویدادی آنلاین، سرویس Microsoft 365 را معرفی کرده و توضیحاتی در رابطه با آن ارائه دهد. اما با پستی که پانوس پانای در اینستاگرام منتشر کرده به نظر می‌رسد احتمال اینکه چیزهای بیشتری در این رویداد آنلاین شاهد باشیم وجود دارد! وی امروز در صفحه رسمی خود تیزری را منتشر کرد که در آن، تمام تغییراتی که تا کنون شنیده بودیم قرار است در ویندوز ۱۰ رخ دهد، به صورت مختصر به نمایش درآمد.

https://www.instagram.com/p/B97VqkXg0iN/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

بیشتر بخوانید: علی‌رغم هشدارهای مایکروسافت، کاربران ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ بروزرسانی نمی‌کنند!

در این ویدئو اولین نسخه‌های ویندوز تا ویندوز ۱۰ یک بار مرور شد تا به آن نسخه‌ای برسد که قرار است به زودی از آن رونمایی شود. در رابط کاربری جدید ویندوز ۱۰ همه چی مسطح‌تر شده و فونت‌ها هم عوض شده‌اند؛ به خصوص در صفحه قفل. اگرچه نوار ابزار در این ویندوز مشابه با همین نسخه‌ای است که اکنون از آن استفاده می‌کنیم، اما به صورت کلی گویا شکل و شمایل متفاوت‌تری به خود گرفته تا هماهنگ با تغییرات صورت گرفته شود.

نظر شما در مورد رابط کاربری جدید ویندوز ۱۰ چیست؟ آیا مایکروسافت می‌تواند همزمان با این تغییرات، قابلیت‌های کاربردی و بیشتری، فراتر از صرفا شخصی‌سازی، برای سیستم عامل خود فراهم کرده و مشکلات آن را حل کند؟

بیشتر بخوانید: مایکروسافت تیزری از منوی استارت جدید ویندوز ۱۰ منتشر کرد!

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. amir

    ویندوز… واقعا دوست داشتنیه.
    اسم کامپیوتر که میاد همه توی ذهنشون شکل و شمایل ویندوز میاد 🙂
    البته اون دوتا عزیز دیگه هم چیزهای خوبی ان، ولی ویندوز چیز دیگه س به خصوص برای افرادی که تولید محتوا میکنن…

  2. سینا

    من یه مشکلی با آپدیت آخر ویندوز ۱۰ دارم مانیتور اکسترنالی که به لپتاپ ام وصل میکردم رنگ ها رو خیلی تیره تر نشون میده و نیازمند افزایش گاما هست اما تنظیمات مانیتور این امکان رو نداره و بنابراین باید از ویندوز کالیبریشن استفاده کنم اما این آپ دیت باعث شده این تنظیمات بصورت صحیح برای دو مانیتور لپ تاپ و اکسترنال ذخیره و لود نشه و هر سری مشکل داشته باشه و نیازمند کالیبره مجدد ???? الان کلا مانیتور رو گذاشتم کنار . جالبه با لپ تاپ دیگرم که آپ دیت نزدم این مشکل وجود نداره ( مشکل صددرصد از آپ دیت اخیر ویندوز هست )

    1. سینا

      یادم رفت بگم اگر کسی راهکاری داره راهنمایی کنه

      1. سلام. می‌تونید شماره آپدیت رو تو نت سرچ کنید و مشکلتون رو هم وارد کنید تا اگه کسی به این مشکل برخورده بتونه بهتون کمک کنه.

      2. مجتبی

        سلام.
        من بهتون پیشنهاد می کنم که از قسمت Update history برید آپدیت آخری که مشکل ساز هست رو آنیستال کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه