حمایت اسطوره فوتبال برزیل از عملکرد تیته در جام جهانی ۲۰۱۸

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 حمایت رونالدو از تیته

اسطوره فوتبال برزیل خواهان ادامه همکاری تیم ملی فوتبال این کشور با تیته شد. رونالدو که سابقه فتح جام جهانی در سال های ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ را دارد پس از حذف برزیل مقابل بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ ضمن ابراز ناامیدی از این اتفاق خواهان ادامه همکاری تیته با سلسائو شد.

رونالدو به گفت:«زمان حساسی برای فوتبال برزیل از نظر سیاسی و تکنیکی است. ما در جام جهانی قبلی که میزبان بودیم در نیمه نهایی شکست خوردیم و در این جام هم در یک چهارم نهایی حذف شدیم. البته این دوره حذف آبرومندانه‌ای داشتیم اما انتظارات مان بیشتر از این ها است. باید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم چون با وجود اینکه بد بازی نمی‌کنیم اما در نتیجه گیری موفق نیستیم. برای چهارمین دوره پیاپی از فتح جام جهانی باز ماندیم. بنظرم تیته باید در پستش باقی بماند. او مربی خوبی است و عملکرد درخشانی در برزیل داشته است. او باید به کارش ادامه دهد.»

تیته پس از شکست تیمش مقابل بلژیک درباره آینده‌اش گفت: «فعلا قصد ندارم راجع به آینده‌ام صحبت کنم. فعلا ذهنم درگیر بازی است و زمان مناسبی برای صحبت در مورد این موضوع نیست. باید یک مقدار زمان بگذرد. دو هفته دیگر همه آرامتر شدند و آن موقع می‌شود راجع به آینده حرف زد.»

تیته در حالی این اظهارات را بر زبان آورده که رسانه‌های برزیل گزارش دادند باوجود ناکامی این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸، فدراسیون فوتبال برزیل از عملکرد تیته رضایت دارد و می خواهد قرارداد این مربی ۵۷ ساله را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کند. برزیل پس از استخدام تیته در سال ۲۰۱۶ توانست با اقتدار و به عنوان نخستین تیم به جام جهانی روسیه صعود کند اما این تیم که یکی از مدعیان اصلی فتح جام جهانی محسوب می شد در مقابل بلژیک شکست خورد تا حالا آینده تیته در ابهام قرار بگیرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه