راموس: امیدوارم رونالدو شب خوبی مقابل ما نداشته باشد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018

کاپیتان تیم ملی اسپانیا امیدوار است همبازی پرتغالی اش در رئال مادرید شب خوبی مقابل آن ها در جام جهانی ۲۰۱۸ نداشته باشد.

سرخیو راموس در نشست خبری پیش از بازی امشب اسپانیا مقابل پرتغال در دیدار سرنوشت ساز گروه دوم جام جهانی ابراز امیدواری کرده کریستیانو رونالدو در این بازی عملکرد خوبی نداشته باشد.

راموس در این نشست به خبرنگاران گفت:«ترجیح می دهم رونالدو در تیم من باشد تا اینکه مقابلم بازی کند. می دانیم او چقدر می تواند خطرناک باشد. کریستیانو فصل را در اوج تمام کرد. او در تمامی لحظات بازی خطرناک است. پرتغال به جز رونالدو بازیکنان با استعداد دیگری هم دارد. آن ها با سیستمی دفاعی بازی می کنند اما بازیکنان سریع و تکنیکی دارند که می توانند به هر تیمی آسیب بزنند. فکر می کنم بازی زیبایی خواهد شد البته امیدوارم کریستیانو شب خوبی نداشته باشد.»

مدافع پرافتخار رئال مادرید همچنین در پاسخ به پرسشی درباره اتفاقات ۴۸ ساعت اخیر اردوی اسپانیا گفت:«این نشست خبری مثل مراسم ختم می ماند در حالی که جام جهانی آغاز شده است. دوست دارم این نشست را با لبخند تمام کنم. ما باید شرایط را تغییر دهیم. لوپتگی عضوی از تیم بود و از اتفاقی که رخ داد متاسف هستیم اما هیچ کس بالاتر از اسپانیا نیست. امیدوارم بتوانیم همان اسپانیای همیشگی در این جام باشیم. این اتفاقات باعث شده بیشتر از قبل متحد شویم. بین بازیکنان چنددستگی وجود ندارد. هدف ما فتح جام جهانی بود و این موضوع تغییر نکرده است.»

اسپانیا که هفته پرحادثه ای را سپری کرد و در فاصله ۲۴ ساعت مانده به آغاز جام جهانی سرمربی خودش را برکنار کرد حالا تحت هدایت فرناندو هیرو باید در یکی از حساس ترین و جذاب ترین دیدارهای دور گروهی جام بیست و یکم از ساعت ۲۲:۳۰ در شهر سوچی روسیه به مصاف پرتغال برود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه